Ik vond de Samsung Galaxy S6 ook super! Alleen toen liet ik hem in de wc vallen... Nu tevreden met mijn Nexus 5x.
Ilsevdberg
Geplaatst: 28-07-16 20:35
Drico schreef:
Mijn telefoon kloot nog steeds met Facebook via de WiFi
Dit heb ik ook, ligt aan Facebook
Ik merk dat m'n batterij niet heel lang meer mee gaat en dat ik mijn scherm moet laten vervangen vanwege rare vlejkken onder het scherm en een 2e vervanging van de homebutton... niet wat ik dacht bij het kopen van zo'n telefoon. Buiten deze kwaaltjes werkt ie nog wel goed
Drico
Geplaatst: 28-07-16 21:34
Ilsevdberg schreef:
Drico schreef:
Mijn telefoon kloot nog steeds met Facebook via de WiFi
Dit heb ik ook, ligt aan Facebook
Dat dacht ik inderdaad al, want via Chrome doet Facebook het wel goed.. Maar het is echt mega irritant
Zo, mijn lader ligt op mijn bureau op kantoor. Ideaal om snel je telefoon te pakken en weer te laden zonder geklooi met kabeltje. Je legt hem gewoon op het rondje neer en zelfs met mijn huge kont case kan hij nog gewoon laden. Ja, het gaat wel langzamer dan gewoon laden en snel laden, maar who cares als je toch hele dag achter je bureau zit.
Hier hetzelfde inderdaad! Ik moet nog een jaar met de Samsung....
Anouk_H
Geplaatst: 24-05-17 06:17
Hopelijk is het niet erg dat ik dit topic even een schop omhoog geef. Die van mij wil updaten naar de nougat 7.0 versie. Maar iemand die ik ken heeft ook een samsung 6s en bij haar is alles echt verschrikkelijk lelijk geworden maar ik weet nuet of dat deze update was. Iemand die hem al gedaan heeft en screenshots wil plaatsen van hoe hun home menu en zo er uit zien? (Evt via pb)
Jolien87
Geplaatst: 24-05-17 06:49
Die van mij heeft gisteren de nieuwe update gehad en het ziet er inderdaad niet heel mooi uit. Er zit nu een lelijke witte rand om de picto's. Ik zal zo even een screenshot maken. Volgens mij werkt alles verder nog prima maar ik moet wel even wennen aan de nieuwe lay-out.
Die witte rand kan je in de instellingen weer weghalen. Maar het is best wel even wennen. Ik heb de update per direct gedaan en aan het begin wel even spijt gehad maar ondertussen bevalt het prima en ben ik eraan gewend.