colunder schreef:Wat is er mis met het het afdekzeil?
hier vele jaren gebruikt om s winters het hooi mee af te dekken,bleef de hele winter goed
Bij ons scheurde hij om de haverklap, hoe voorzichtig ik ook was..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjolvir schreef:mistid schreef:Die ervaring heb ik niet met de boxers, heel enkel sneuvelt er 1.
De corrigerende hempjes zijn idd heel lekker warm! Heb ze bijna altijd aan, alleen als het bloedheet is niet.
Zie ik daar lekker warm? Voor figuur correctie hier niet noodzakelijk, maar mijn rug blijft graag lekker warm. Zijn ze beetje lang? (ik ben ergggggg lang)
Roodvos schreef:Iemand de handsfree bluetooth ontvanger al genoemd? Ontvanger kan mij nauwelijks verstaan, en de zwarte verf van de clip heeft afgelaten op de beige zonneklep en dakbekleding van mijn mooie nieuwe auto.
Gruis schreef:xxCYNNxx schreef:had er iemand serieus verwacht dan dat oordopjes van 75 cent goed geluid gaat geven dan? En lang mee gaan?
Inderdaad. Ik heb ze een x gekocht met het idee; voor op het paard (duurdere dopjes gaan daar ook snel stuk van door het gewring in die broekzakken). Toen ze ik tegen mijn moeder dat ze crappy waren, waarop zij toen zei: 'Je hebt niks betaald en je hebt ook niks gekregen!'Tsja, niks tegenin te brengen inderdaad!
Doet het prima, al meerdere quiches en taarten in gebakken
.