Had op jullie advies de paarse schilderstape gehaald, maar daar waren we niet echt blij mee... Plakte bijna niet en daardoor met verven toch wat plinten meegenomen :/ . Volgende keer maar gewoon weer de witte .
Ik vind de koelkast echt tof gelukt ! De potjes passen er mooi bij. Krijg er allemaal ideeën van Je kan er ook deuren mee beplakken boven bv als je lelijke kledingkasten hebt.
sjaslique
Geplaatst: 16-02-14 22:09
Sting schreef:
Had op jullie advies de paarse schilderstape gehaald, maar daar waren we niet echt blij mee... Plakte bijna niet en daardoor met verven toch wat plinten meegenomen :/ . Volgende keer maar gewoon weer de witte .
Paarse viel hier ook erg tegen, de gele daarentegen is prima.
Shanelle
Geplaatst: 17-02-14 13:00
Ik ging en kwam terug met:
- 2 flessen aanstekersgas - 1 aansteker (die lange, voor de kaarsjes) - een soeptas voor op mijn werk - een noodhamer voor in de auto - een taartvorm - aftershave voor mijn mannetje - kistje paaseieren - gekleurde wirwar als deco voor pasen - deodorant - vochtvreter
Zo, dat was het wel denk ik. Ik was in ieder geval weer geslaagd!
Ik heb vandaag de mini sd-kaart gekocht voor in de Action Cam. Hij doet het er prima op!
Kentaro
Geplaatst: 17-02-14 19:53
stokpaardjes heb ik daar nog nooit gezien?! (is het niet mogelijk om een stok te nemen en dan van hout een paardenhoofd erop te maken en van touw manen en hoofdstel?!)
ook nog dove douchegel gekocht, kost gewoon de helft dan wat het bij de etos kost!! En nog wat kleine dingetjes
Ghehe echt slecht voor me dat ik nu op 1min fietsen van de action afwoon
FuGeLiCu
Geplaatst: 18-02-14 12:48
Dat hartje heb ik ook twee van gekocht! Echt super blij mee! Zoek alleen nog dat touw om het touwtje wat langer te maken, dat was helaas niet in de action waar ik was..
Ja, ik koop tegenwoordig ook alles van douchegel en deo en aftershave etc bij de action. Het lijkt me gewoon te onnozel voor woorden om op een ander het dubbele te betalen, om weet ik veel welke reden? Zelfs de promo's van bv. kruidvat kunnen hier niet tegen op...