Ook ik heb alles meegelezen, wat onwijs fijn voor je dat je nu de sleutels hebt! Ook fijn dat de buren ook blij zijn met de verhuis! Ook ik heb even de foto'tjes van funda bekeken, volgens mij ga je daar best fijn wonen, geen auto's die voorbij scheuren! En van binnen ziet het er ook prima uit Wel jammer dat die ooh zo mooie schouw weg is
Haarbal
Geplaatst: 10-04-13 22:44
Sjonge jonge Liselot,
ik heb je hele verhaal meegelezen van onder mijn steen, maar wat ben ik blij voor je dat het goed is afgelopen! En daar heb je een heeeeel leuk huisje aan!
Ik wil best komen sauzen voor een pizza hoor ben ik erg goed in (pizza eten, haha), sauzen!
Wat een leuk huis Daar valt zeker wel wat van te maken! Ik had me er al helemaal een beeld bij geschetst en dat lijk totaal niet op wat ik nu zie
Mooie badkamer en keuken
Kentaro
Geplaatst: 11-04-13 09:02
Wat fijn dat de ontmoeting met de buren zo goed gegaan is!! Vanacht geen ramen in gegaan.....?
ashley1
Geplaatst: 11-04-13 09:09
Jaaa gefeliciteerd!!! Eindelijk heb je 't huis, jammer genoeg ging het niet zonder slag of stoot. Maar goed, je hebt het en nu kun je gaan klussen en genieten. Heb ook even naar de foto's gekeken en dat ziet er goed uit zeg, wat een leuke plek zo te zien!! En dat voor dat geld
Ik zou toch bijna overwegen om naar de andere kant van het land te verhuizen. Hier in noord-Holland heb je met mazzel een klein 3 kamer app voor die prijs.
Kentaro
Geplaatst: 11-04-13 09:19
Ik zit in ZH en daar heb je echt geen appartement voor hier....
zelfs de kleinste huisjes hier, een flatje met 1 normale slaapkamer en een heeeeeel klein hokje als 2e kostte vooooor de crisis ruim 160.000 nu nog 130 ofzo.
Al je berichten gelezen Fijn om te lezen dat je er eindelijk in kan! Ik kan je als tip voor voornamelijk de rookaanslag driehoek vloeibare zeep aanraden. Werkt vooral goed op deuren icm met een zacht harige borstel.
Kentaro
Geplaatst: 11-04-13 13:23
Ik krijg nu beelden van die reclame 'Men neme een PAARDENBORSTEL, PREI en....'