Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik wissel knapperig landbrood af met af en toe witbrood of lijnzaadbrood, meestal maak ik een gewoon bruin. Gemiddeld kost een brood dan 45 cent, dus dat scheelt toch in de maand als je voor 4 personen brood rekent. In het weekend maak ik meestal ook broodjes, zacht of knapperig, of stokbrood
Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - kookboek! Girley_ schreef:Sinds ik zelf mn brood bak wil niemand hier in huis nog supermarkt broodik wissel knapperig landbrood af met af en toe witbrood of lijnzaadbrood, meestal maak ik een gewoon bruin. Gemiddeld kost een brood dan 45 cent, dus dat scheelt toch in de maand als je voor 4 personen brood rekent. In het weekend maak ik meestal ook broodjes, zacht of knapperig, of stokbrood

Heb alles al in huis, en ook nog wat extra paprika's voor snacks/lunch e.d. dus als het goed is hoef ik pas maandag weer boodschapjes te doen!
Verder heb ik altijd het goedkope voorverpakte brood van de Carrefour .. 70 cent, maar koop meestal als het de datum van die dag heeft, dan is het met 50% korting. Aangezien ik het toch vanuit de vriezer de broodrooster in stop maakt het niet echt veel verschil of het een brood van 70 cent of 2 euro is.
is makkelijk te maken, alleen veel knoflook pellen hihi Girley_ schreef:Sinds ik zelf mn brood bak wil niemand hier in huis nog supermarkt broodik wissel knapperig landbrood af met af en toe witbrood of lijnzaadbrood, meestal maak ik een gewoon bruin. Gemiddeld kost een brood dan 45 cent, dus dat scheelt toch in de maand als je voor 4 personen brood rekent. In het weekend maak ik meestal ook broodjes, zacht of knapperig, of stokbrood

's Ochtends eet ik doordeweeks Brinta en in het weekend boekweitpannekoekjes!
ben benieuwd!