Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:36

O wat erg. En wat achterlijk dat ze er niets aan hebben gedaan. Heel slecht vind ik.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 00:49

Laurabyoux schreef:
Mijn samsung galaxy s3 is doorgebrand.
Hij werd KOKEND heet.

Hij liep ook continu vast en viel uit.

Voor mij nooit meer een samsung, dit valt namelijk ook buiten de garantie.

Herkennen jullie dit?

De winkel kon niets regelen? Heb je ze contact laten opnemen met Samsung zelf? Een telefoon die door brand is niet normaal :oo

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:29

Dan heb ik nog een vraagje...
Als je de Samsung galaxy s3 mini via een webshop besteld, dan heb je
er ongeveer 1 voor €275-
Maar in de winkel ben je al gauw over de €300-
Waar zit dit verschil.. ik ben namelijk altijd een beetje huiverig om zoiets via een webshop te bestellen..

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 14:10

Nee de winkel kon niets regelen...
Valt niet onder de garantie. We gaan nog wel naar een samsung store voor een second opinion.

Ik vind het echt schandalig, dit mag echt niet gebeuren. Ik ben super zuinig op mijn telefoons.

Ik heb nu voor 140 euro een nieuw abbo met een iphone. Moest ook nog 75 betalen om mijn abbo af te kopen. Ik vind het behoorlijk veel geld en voel mij niet serieus genomen.

Gelukkig gaat het met jullie telefoons wel goed, ik baal alleen want ik vond het een fijne telefoon.

Het laten maken van het probleem gaat mij meer geld kosten dan een nieuwe samsung galaxy, dus dat was ook geen optie en ik moet eerlijk zijn dat ik dat dus ook niet meer durf...

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:14

Jeetje, wat achterlijk :oo

Waarom kan ik geen HayDay (spelletje) op mijn S3 downloaden?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:28

Ell_en schreef:
er ongeveer 1 voor €275-
Waar zit dit verschil.. ik ben namelijk altijd een beetje huiverig om zoiets via een webshop te bestellen..

Ik heb mijn mini ook via een webshop besteld. Snel geleverd, ding is perfect. Weet niet welke webshop je op het oog hebt?
(gekke vind ik ook dat de blauwe mini goedkoper is dan de witte :+ )

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 16:13

Ik heb studentmobiel op het oog!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 16:23

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 16:27

Oke, dankjewel..
Ook begin ik nu te twijfelen dus de s3 mini en htc desire x... pff.. moeilijk moeilijk...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:26

Ik heb via studentmobiel. Echt super echt goede service

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:28

Iemand die een goedkope plek weet waar je het scherm van een S3 kunt laten repareren in de omgeving van Eindhoven of Den Bosch?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 21:32

Even een vraagje, we worden echt gek van het ding.

Sinds kort heeft mijn vader zo'n telefoon. Wij zijn ongeveer de meest a technische familie en daarom gaan al zulk soort dingen fout bij ons.
Zo lukte het van geen kant om de email in te stellen. Na enorm veel gebel en gepruts is het gelukt...dachten we. Nu doet ie t weer niet! Het lijkt erop dat hij het nu alleen met 3g doet en met wifi niet. Hij ontvangt inmiddels wel soms, maar verzenden gaat nooit.

De tele2 klantenservice kan ons niet helpen, die zeggen alleen dat het instellen zeer simpel is en dat het oprobleem wat wij hebben eigenlijk niet bestaat.

Iemand enig idee waar het fout gaat :?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:06

Ell_en schreef:
er ongeveer 1 voor €275-

Heb mijn S3 ook via een webshop besteld. Scheelt gewoon te veel geld.. Via een webshop is het goedkoper omdat ze vaak groter in slaan. En een webshop is minder werk dan een een echt shop zeg maar. Die van mij heb ik hier vandaan: http://www.phoneshop.nl/ was super snel geleverd! De volgende dags al. De S3 Mini kost daar 260 euro. Ze hebben ook een bruine die niet in de winkels ligt. Die is wel iets duurder. Ik heb een rode S3. Was ook niet in de winkel te koop maar wel online. Ben nog steeds erg blij met de kleur keuze want was helemaal klaar met de witte en zwarte telefoons :+
Edit: en mocht er iets met je telefoon zijn kun je hem ook bij een Samsung dealer in leveren ipv via de post op sturen.

Mijn Ebay batterij lijkt langer mee te gaan dan mijn Samsung batterij. Dus ik hou voorlopig de Ebay batterij erin..

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:58

Deze week heb ik even de niet-merk lader van een vriend die ook een S3 heeft gebruikt, en het lijkt of mijn telefoon dan veel sneller oplaadt dan met de echte merk lader die je meegeleverd heeft.
Is dat iemand hier ook wel eens opgevallen?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:23

Mij niet dammie, ik gebruik drie opladers, eentje sie ik erbij kreeg, een merkloze en mijn oude blackberry oplader.

Ik heb ook een vraagje. Als ik naar mijn internetbrowser of mijn email ga dan wordt mijn scherm ineens donkerder. Hoe kan dit? Zodra ik er weer uit ga dan gaat ie weer terug naar de normale verlichting.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:26

Dan heb je denk ik de spaarstand aanstaan :j

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:28

Mijn S3 word laatste tijd echt enorm sloom, heb alle apps al zo'n beetje geupdate, iemand een idee wat hem sneller kan maken? Heb hem sinds november dus nog niet eens zo lang.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:35

Staan er (veel) grote apps of bestanden op? Gooi je een keer in de zoveel tijd je ram geheugen leeg?
Heb t met de mijne heel af en toe ook. Zou niet precies weten waar t door komt. Als dat niet helpt keer aan en uit en het is bij mij weer opgelost :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:36

Verootjoo welke email bedoel je? Mijn hotmail doet t altijd en prima, gmail wel meer problemen mee maar gebruik die nooit dus heb wat dat betreft ook geen boeiende dingen met mn instellingen gedaan.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:43

Ooo ik wil m zo graag haha <3

Iemand ervaringen met de S3 mini? Ik durf te wedden dat mijn vader de normale s3 te groot voor mij vindt :')

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:00

Grote valt wel mee :)
En anders ff slijmen over de s4? Die is iig iets smaller en dunner dan de s3 :p

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:54

Ik heb de mini. Vind hem heel fijn! Mijn vriend heeft de S3, maar die vind ik net wat te groot. Voor hem is het prima. Mini kan iets minder dan de S3, maar is wel veel handzamer vind ik.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:57

Blacky94 schreef:
Staan er (veel) grote apps of bestanden op? Gooi je een keer in de zoveel tijd je ram geheugen leeg?
Heb t met de mijne heel af en toe ook. Zou niet precies weten waar t door komt. Als dat niet helpt keer aan en uit en het is bij mij weer opgelost :)

Nee niet onwijs veel apps, en tja wat is groot? Nee wat is RAM geheugen? Foto's enzo? :o Zal hem even aan en uit doen ! :)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:00

Blacky, die is inderdaad wel gaaf, maar net boven t budget ;)
Winged, aha, okee :) Mag ik vragen wat hij bijvoorbeeld minder kan?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:58

Hij heeft minder geheugen, de kleuren in het beeld zijn iets minder. Verder nog niet echt heel veel kunnen ontdekken. Maar er zijn wel vergelijkingsreviews. Daar stonden wel een paar dingen die de mini niet heeft, maar heb ze niet onthouden omdat ikdie opties toch niet gebruik :=