ik schrok ervan hoeveel mensen op mijn werk die een IPad hebben nog niets wisten van een update en het ook niet gaan doen....krijg ik over een poosje al die dingen weer op mijn bureau omdat de apps het niet meer doen met IOs 5.* (ik hoop dat ze niet meer op 4 draaien)
IKbenEllen
Geplaatst: 21-09-12 18:16
Morrie schreef:
Kijk eens bij de instellingen, fb is nu net zo gekoppeld als Twitter, je moet alleen eea instellen, tip: laat je contacten niet synchroniseren met fb
Ik heb ook even gekeken bij die integratie van Facebook, maar ik hoef echt niet al m'n facebookvrienden in m'n contactenlijst en agenda's gesynct.
Marloess_
Geplaatst: 21-09-12 18:39
Nog even een vraagje.
Die integratie van Facebook, bij instellingen, geeft aan dat ik niet deelneem aan het Facebook Platform? Ik kan dus niet inloggen. Maar wat is in vredesnaam het Facebook Platform? Ik heb gewoon een account?
Het toestel is iets anders maar wat precies weet ik ook niet
Ik heb een ander vraagje, mijn 3gs raakt nu toch wel heel snel leeg, iemand enig idee of je de batterij kan laten vervangen en of dat dan helpt? Of kan dat sowieso niet echt bij een iphone? Hij zit helemaal dicht natuurlijk dus heb geen idee hoe of wat
En bij iOS6 krijg je Apple Maps, wat tot nu toe nog totaal niet werkt.
Morrie
Geplaatst: 22-09-12 19:42
Veirl schreef:
het dorpje fiets in Oostenrijk is bv "verdwenen".... je zal er maar net heen moeten
Siggislief
Geplaatst: 22-09-12 20:02
Op de hoop dat mn telefoon zo nog wil opstarten. Is nu namelijk bezig met die Software-Update.
friezenfan2
Geplaatst: 22-09-12 20:19
Donderdag de update uitgevoerd En alles ging goed tot vandaag Ik wou er nieuwe liedjes opzetten Dat lukte niet en nu speelt die helemaal niets meer af Ik heb een iPod juist voor de muziek
Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze de bugs fixen?
Nou weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ben niet tevreden met iOS 6... Facebook doet het 8 van de 10 keer niet zoals het hoort, gewoon met de app. Mijn Animal Sounds app doet het niet meer goed, welke ik met fotoshoots altijd heel hard nodig heb... En het meest irritánte probleem van allemaal: mijn geluid was na de update weg, na een paar uur was ie er weer en nu is ie weer ineens weg?? Heb helemaal niets gedaan, beetje Facebooken en bokken (safari dus) en ineens doet mijn geluid het niet meer. Slaat nergens op Hoop dat ze héél snel weer met een update komen waarmee dit is opgelost want ik vind dit wel heel vervelend.
Jaloers Haha. Had al op Google gezocht, blijkt dat meerdere mensen er last van hebben na het updaten naar iOS6, en dat de enige "remedie" eigenlijk wachten is tot hij het weer gaat doen.
Veirl
Geplaatst: 23-09-12 11:06
Morrie schreef:
Veirl schreef:
het dorpje fiets in Oostenrijk is bv "verdwenen".... je zal er maar net heen moeten
Ik hoorde dat er dan wel weer een extra vliegveld in Ierland is.