. Het is even puzzelen wanneer je een fijne dikte hebt maar daar kom je snel genoeg achter. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Het is even puzzelen wanneer je een fijne dikte hebt maar daar kom je snel genoeg achter.
. Ik vind het ook lekkerder als het niet zo zoet is.
Ojajoh schreef:elady schreef:Ik was voor deze week 23,- kwijt (AH en Lidl)
en dat is met hoeveel personen?

. In de aanbieding vorige week 8 pakken dubbelfris gehaald en ik ben een flinke thee drinker, dus dat scheelt ook.

Meerdere tips zijn altijd welkom, alles wat ik bruikbaar vind schrijf ik ook al op in een speciaal boekje.
)? In een later stadium, wanneer je een datum hebt dat je op jezelf gaat kun je ook bijv. een basispakket voedsel maken, denk aan pasta, groente in blik, peper/zout/kruiden.
Zie het eigenlijk als het opbouwen van een uitzet

Kreef schreef:Sheran schreef:Ik ben alleen en red het heel ruim met 80. Ik schijn vrij weinig uit te geven dus 100 moet lukken lijkt me!
ik vraag mij af als ik dit lees, hoe mager je bent?voor dat geld kun je toch bijna geenboodschappen halen
!
Kreef schreef:Sheran schreef:Ik ben alleen en red het heel ruim met 80. Ik schijn vrij weinig uit te geven dus 100 moet lukken lijkt me!
ik vraag mij af als ik dit lees, hoe mager je bent?voor dat geld kun je toch bijna geenboodschappen halen

)