Ik schilder zelf ook schilderijen.
Dus als jullie is een mooie foto hebben en willen daar een mooi schilderij van hebben dat precies past bij je interieur dan kan je altid contact met me opnemen. Het is betaalbaar en ik doe het met veel plezier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LovingTweety schreef:sloffiee schreef:Die bloempot die er op staat komt bij de action weg en het vogeltje en het hartje met de rozen er op komen bij een hele leuke tuincentrum vandaan in harlingen heet Live and Garden
De life and garden zit op heel veel plekken in Nederland. In leidschendam, delft etc.
MamaMiesje schreef:Toch de stoute schoenen aangetrokken en een paar meubelspuiterijen gemaild voor een prijsopgave.
Nadeel: die enorme kast kan alleen maar ons huis uit via de tuindeuren en daarna zal hij over de tuin van de buren gehezen moeten worden om de straat te kunnen bereikenDus ook een paar hijskraanverhuurbedrijven gemaild, maar ik vrees dat het teveel in de papieren gaat lopen...
manzano schreef:MamaMiesje schreef:Toch de stoute schoenen aangetrokken en een paar meubelspuiterijen gemaild voor een prijsopgave.
Nadeel: die enorme kast kan alleen maar ons huis uit via de tuindeuren en daarna zal hij over de tuin van de buren gehezen moeten worden om de straat te kunnen bereikenDus ook een paar hijskraanverhuurbedrijven gemaild, maar ik vrees dat het teveel in de papieren gaat lopen...
Heb je voor niet een groot raam?? Die kan een glaszetter er dan missch gewoon uithalen. Gebeurt best vaak met verhuizingen.