Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:19

Wat een leuk topic is dit ik kijk toch regelmatig mee. Heb mijn oude kast ook opgeknapt.
Afbeelding

Ik schilder zelf ook schilderijen.
Dus als jullie is een mooie foto hebben en willen daar een mooi schilderij van hebben dat precies past bij je interieur dan kan je altid contact met me opnemen. Het is betaalbaar en ik doe het met veel plezier!
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door anita op 15-04-12 15:24, in het totaal 2 keer bewerkt

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:20

anita schreef:
Ik schilderij zelf ook schilderijen.

:= ;)

sloffiee

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:22

haha grappige zin :P

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:24

owwww stom haha snel veranderd dat heb je ik tik heel snel.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:38

Vind buffetkasten ook heel leuk :)) Enige nadeel is dat je altijd alles netjes moet opruimen/neerzetten aangezien er glas in zit :+
Ben ook nog op zoek naar een mooie kast voor in de keuken en kom ook steeds weer uit bij buffetkasten, maar m'n vriend wil liever een gesloten kast.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:51

@ vankje, je kan achter het glas ook stof spannen en dit vast nieten. Heb ik nu ook gedaan nu mijn enig sinds volle buffetkast in de woonkamer moet staan. Je ziet niet dat het is vast geniet, en als ik het toch weer anders wil is dat zo gedaan :D

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:53

Das ook nog een idee, foto? :D

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:55

Daarom heb ik in mijn buffetkast 1 set met servies en in de woonkamer heb ik nog een kast staan das meer een virtine achtig.... en das echt een rommelkast... ook al zitten er ramen in hahahahha zit nog steeds te twijfelen om die buffet kast naar mijn woonkamer te verhuizen.. en die vitrine kast te verkopen hier een foto om even het idee te krijgen om wat voor vitrine het gaat zoals je kan zien een dikke rommel haha ! ik doe namenlijk niks meer met die kast... zit te twijfelen om hem wit te verfen of te verkopen
Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:59

Wij hebben ook een KNOTS van een buffetkast: ruim 2,50 hoog, mooi donker eiken, 2 x2 glazen deuren, 4 laatjes 2 x2 gesloten kastdeurtjes. Echt schitterende kast, loeizwaar, echt eiken. Maar ja...dat schilder je dus ook niet zomaar wit; t is geen afdankertje zeg maar :')
Afbeelding
Maar ik denk dat ik dat van die stof ook maar ga doen; kan ik er tenminste nog meer zooi in kwijt :+

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 16:07

@Sloffiee: Uhmja, dat bedoel ik dus :') Zou 'm dan inderdaad verkopen en inruilen voor een gesloten kast.

@Mamamiesje: Nee, zou een beetje misdadig zijn om die kast zomaar over te schilderen := Wel mooi, maar met dat glas kun je er niet ongemerkt een hoop zooi in stoppen :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 16:08

Ik zeg: mooie opruimactie houden en een stofje erachter :')

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 16:09

Hoop dat de foto het zo doet;
Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 16:13

Dat ziet er netjes uit :j

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 16:52

sloffiee schreef:
Die bloempot die er op staat komt bij de action weg en het vogeltje en het hartje met de rozen er op komen bij een hele leuke tuincentrum vandaan in harlingen heet Live and Garden

De life and garden zit op heel veel plekken in Nederland. In leidschendam, delft etc.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:16

Ohja, dat ziet er wel netjes uit met dat stof :j

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:18

Toch de stoute schoenen aangetrokken en een paar meubelspuiterijen gemaild voor een prijsopgave.
Nadeel: die enorme kast kan alleen maar ons huis uit via de tuindeuren en daarna zal hij over de tuin van de buren gehezen moeten worden om de straat te kunnen bereiken := Dus ook een paar hijskraanverhuurbedrijven gemaild, maar ik vrees dat het teveel in de papieren gaat lopen...

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:21

Oh jeetje, dat klinkt als een hele operatie := Misschien kan de meubelspuiterij een mobiele spuitcabine in jullie tuin opzetten, zou nog bijna eenvoudiger zijn dan de kast met hijskraan verplaatsen :=

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 18:06

Dat moet dan wel een opbouwbare cabine zijn anders zit je nog met hetzelfde probleem :')

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 18:11

LovingTweety schreef:
sloffiee schreef:
Die bloempot die er op staat komt bij de action weg en het vogeltje en het hartje met de rozen er op komen bij een hele leuke tuincentrum vandaan in harlingen heet Live and Garden

De life and garden zit op heel veel plekken in Nederland. In leidschendam, delft etc.

oke hahha dat wist ik niet :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 19:12

Slokkie, leuke tafeltjes zo en dat behangetje vind ik helemaal geweldig <3
Die kast met dat glas daarentegen..... :P
Mamamiesje, dat wordt idd een enorm gedoe zeg!
Saffier, mooi die kast!
Anita, mooi!! Die kast vind ik echt geweldig....

Niet nog meer leuke tuincentra bij mij in de buurt :') vond het al knap dat ik niets voor binnen had meegenomen bij de nieuwe intratuin vandaan!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 19:15

Mamamiesje, kan een meubelmaker hem niet in twee delen voor je maken?
Mijn moeder heeft een hele mooie brocante servies kast, echt prachtig en oud. Kon ook het huis niet in (ze is verhuisd) nu heeft een meubelmaker hem doormidden gedaan, zie je niets van, en met een eventuele volgende verhuizing wel zo makkelijk :=

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 19:41

Hij is al 'doormidden' : de bovenkant staat los op de onderkant :j

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 08:33

MamaMiesje schreef:
Toch de stoute schoenen aangetrokken en een paar meubelspuiterijen gemaild voor een prijsopgave.
Nadeel: die enorme kast kan alleen maar ons huis uit via de tuindeuren en daarna zal hij over de tuin van de buren gehezen moeten worden om de straat te kunnen bereiken := Dus ook een paar hijskraanverhuurbedrijven gemaild, maar ik vrees dat het teveel in de papieren gaat lopen...

Heb je voor niet een groot raam?? Die kan een glaszetter er dan missch gewoon uithalen. Gebeurt best vaak met verhuizingen.

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:37

Kom hier ook eens binnenvallen (na een tipje) met een vraagje.

Heb net een nieuw huurhuisje en 1 kamer is roze. Nu wil ik dit deels terug wit verven. Vol goede moed verfborstel en verf gaan halen en ik vrees dat ik echt 100 lagen nodig ga hebben. Wie heeft er tips?

Met roze bedoel ik dus dit:
Afbeelding

You see the problem? :')

Ik zou dus de donkerroze muren wit willen hebben. En als het even kan zonder er 50 lagen verf over te gieten.
Laatst bijgewerkt door Thioro op 16-04-12 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:40

manzano schreef:
MamaMiesje schreef:

Heb je voor niet een groot raam?? Die kan een glaszetter er dan missch gewoon uithalen. Gebeurt best vaak met verhuizingen.

Ja, ik heb wel een groot keukenraam maar wij hebben een splitlevelwoning; vanuit de woonkamer gaat er een inieminie wenteltrapje naar de keuken. Of je kunt via een deur naar de gang en dan een trappetje op van 5 treden. Kortom: daar kan zo'n loeizware kast niet langs :D
Afbeelding