Ik ben toestraks ook geweest. - Flesje energydrank - Flesje crystal clear - Rolo - Kinder chocoladereepjes - Gewone chocoladereep - Glatt & glossy cream voor je haar van swartzkopf/taft
Weet iemand waarom ik, na al 2x hiervoor te hebben aangemeld, nog steeds de mail met weekaanbiedingen niet krijg? Ook niet in de ongewenste post ofzo...
Miepie77
Geplaatst: 26-11-11 10:51
Bella123 schreef:
Weet iemand waarom ik, na al 2x hiervoor te hebben aangemeld, nog steeds de mail met weekaanbiedingen niet krijg? Ook niet in de ongewenste post ofzo...
Yes! Dan ga ik zo ff langs, heb vanavond een housewarming party met een kerstverslaafde en dat is dan ook (ja nu al) het onderwerp ! Dus gewoon 2 kerstballen als oorbellen misschien maar zowiezo die kerstmuts op z'n kop, en wil nog een cadeautje kopen voor die gozer; is die donnay giftset te doen? En welke van de 2(?)
Die action topics gaan super snel!! was bij 2 gebleven
Hebben jullie ervaring met die mascara van 1 euro? Hij heet iets met max, en lijkt op die van maxfactor.. Heb hem gekocht ook een rugzak voor naar stal.. maar 4 euro!
Ook mij bevalt de mascara voor dat geld goed! Alleen kan ik er niet zo goed tegen, dus gebruik hem over een andere mascara als ik uitga voor net iets meer volume en dan gaat het wel goed.
Hoe is jullie ervaring met de electrische deken die ze laatst verkochten? En hebben ze die eigenlijk nog wel? Mijn schoonzusje wil er 1 voor haar verjaardag, en bij de action is zoiets tenminste betaalbaar.
Connie
Geplaatst: 26-11-11 23:30
Jargeau schreef:
Hoe is jullie ervaring met de electrische deken die ze laatst verkochten? En hebben ze die eigenlijk nog wel? Mijn schoonzusje wil er 1 voor haar verjaardag, en bij de action is zoiets tenminste betaalbaar.