Ben in mijn hoofd al aan het inrichten (en wil stiekem ook een andere bank, maar ik denk wel dat ik dat bij vriendje erdoor krijg....)
Sanne ik weet precies hoe je je voelt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

We zijn heel blij met het resultaat!
Nu alleen de buitenkant nog.. Want ook daar is nooit wat aan gedaan.. Er moeten stukken opnieuw gevoegd worden en al het houtwerk en de kozijnen moet geschilderd worden, dakkapel moeten 2 platen vervangen worden en nieuw lood op en dan hebben we nog de tuin en het schuurtje. De tuin zijn nu alleen stenen, dus daar willen we wat leuks van maken en het schuurtje is het dak heel slecht van en de boeiboorden, dus dat moet volgend jaar ook gedaan worden.

!!! We wachten nu alleen nog op het bed, dat komt donderdagmiddag.. Dan hebben we vrijdag onze verhuisdag opgenomen, dus dan laatste dingen verhuizen en over
.

maar dat komt misschien ook omdat wij dat in oude keuken hebben en er nu beetje op uit gekeken ben...
dus als iemand die ergens gezien heeft?

, bij ons zijn alle meubels namelijk een maand eerder geleverd
Wij werden gewoon gebeld als er weer wat binnen waren
vind nu wachten al moeilijk
dus ik hoop ook op eerdere levering! 

lijkt nu ruimer door de kleuren dan toen we hier kwamen kijken dus dat is wel fijn!! 

zal volgende week nieuwe maken met paar meubels!
haha
die kachel is super! dat is enige wat ik beetje mis in ons nieuwe huisje! veel licht ook in je huis
Wonen nu in onze toekomstige slaapkamer.