Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
d0nnaa_dan schreef:GC: ik heb werkelijk geen flauw idee hoe mijn tante dat heeft gedaan, weet alleen dat er maanden na dat incident nog steeds kippen uit de printer kwamen rollenDie kip wilde ze namelijk op een t-shirt hebben.
Maar als iemand het veilig heeft gebruikt, dan moet het vast lukken. Vond het ook niet stug of dik oid, was heel dun en flexibel!
Jorienn schreef:Even een vraagje aan de action werknemers (of gevers): Krijgen wij donderdag dubbel betaald aangezien het een officiële Christelijke feestdag is? Action rijswijk is wel open in ieder geval (lang niet alle action's).
GamblersCup schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik vat m niet helemaal (tenminste, het verschil)![]()
Wat is "positief" printen?!?
En hoe kreeg tante het voor elkaar de printer kapot te maken op het werk? (wellicht iets om rekening mee te houden)
Ik wacht toch even af of iemand fotootjes heeft van eindresultaten...
Juud87 schreef:Jorienn schreef:Even een vraagje aan de action werknemers (of gevers): Krijgen wij donderdag dubbel betaald aangezien het een officiële Christelijke feestdag is? Action rijswijk is wel open in ieder geval (lang niet alle action's).
Ik weet wel dat wij doorbetaald krijgen (werk op het DC), kregen we ook met Pasen, en krijgen we ook met Pinksteren. Dus neem aan dat jij dubbel betaald wordt. Als ik eraan denk wil ik het wel navragen voor je, maar ik beloof niks (heb een drukke dag met veel heen en weer gereis dus wil dan nog wel eens wat vergeten). Alleen jammer dat ik op de maandag vrij ben
Ik ga die lederdoekjes ook halen morgen! Tuig is aan een opknapbeurt toePaardje gaat nu weer op rust, dus kan lang genoeg intrekken.
12sterre34 schreef:Ik ben net terug van de action![]()
Mijn aankoopjes:
-leerdoekjes voor mijn laarzen en eventueel het zadel even snel mee af te nemen als er veel stof op zit ofzo (nog nooit eerder gekocht dus geen idee of ze daarvoor geschikt zijn?)
-inlegzooltjes
-rokje van 4.99 de lichtgrijze met bloemetjes. Ik heb normaal maat m maar nu maar L gepakt en die is zeker niet te groot! Vind hem best leuk dus denk dat ik hem wel hou
Rebeccaa schreef:12sterre34 schreef:Ik ben net terug van de action![]()
Mijn aankoopjes:
-leerdoekjes voor mijn laarzen en eventueel het zadel even snel mee af te nemen als er veel stof op zit ofzo (nog nooit eerder gekocht dus geen idee of ze daarvoor geschikt zijn?)
-inlegzooltjes
-rokje van 4.99 de lichtgrijze met bloemetjes. Ik heb normaal maat m maar nu maar L gepakt en die is zeker niet te groot! Vind hem best leuk dus denk dat ik hem wel hou
Staan die rokjes op de site? ik ben nu toch best benieuwd namelijk
obelix schreef:Cyntje, Kan je een foto maken van je fotomuur? Ik wil ook zoiets gaan doen op de trapmuur, dus ben benieuwd naar ideen en voorbeelden