Wat koop je bij de Action? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Re: Wat koop je bij de Action? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 20:11

Cyntje, Kan je een foto maken van je fotomuur? Ik wil ook zoiets gaan doen op de trapmuur, dus ben benieuwd naar ideen en voorbeelden :j

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 20:13

ik heb hier 2 'schilderijen' hangen van puzzels. heb opa en oma 2 puzzels gegeven van de action en die hebben ze gemaakt en op een plaat geplakt. lijst eromheen en je hebt 2 schilderijen :D

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:48

Grappig idee! Ik ben nu de Sacre Coeur puzzel van Action aan het puzzelen :P

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:51

GC: ik heb werkelijk geen flauw idee hoe mijn tante dat heeft gedaan, weet alleen dat er maanden na dat incident nog steeds kippen uit de printer kwamen rollen _O- Die kip wilde ze namelijk op een t-shirt hebben.
Maar als iemand het veilig heeft gebruikt, dan moet het vast lukken. Vond het ook niet stug of dik oid, was heel dun en flexibel!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 23:11

d0nnaa_dan schreef:
GC: ik heb werkelijk geen flauw idee hoe mijn tante dat heeft gedaan, weet alleen dat er maanden na dat incident nog steeds kippen uit de printer kwamen rollen _O- Die kip wilde ze namelijk op een t-shirt hebben.
Maar als iemand het veilig heeft gebruikt, dan moet het vast lukken. Vond het ook niet stug of dik oid, was heel dun en flexibel!

Je moet ook wel een printer gebruiken die niet "heet" wordt he, anders gaat het smelten enzo :')

GC: "positief" printen is dat je letters e.d. niet in spiegelbeeld hoeft te doen ;)
Omdat je dan op de bovenkant van het vel strijkt, bij negatief printen draai je het papier om op het shirt (als het goed gaat, ik vergat dat wel eens :') )

Wat koop ik bij de Action: lollies! Fout, ongezond, maar mèn :Y) Nostalgie!
En citroenlimonade, ik zal wel de enige in NL zijn die dat drinkt...
Carvan Cevitam Citroen bij de Action, zal wel betekenen dat het uit het assortiment gaat...
(zegt mn moeder doodleuk: moet je dr morgen maar even een paar kratten van gaan halen. Euh, ja mam, ik heb geen auto, remember? :') Zie me al gaan in de bus...)
En zo'n uitvouwkrukje, fijn voor als ik een dag aan het fotograferen ben, voor maar 2 euro! _/-\o_

Och, zit ik weer in die 100 nieuwste dingenlijst te kijken, moet ik eens mee ophouden..
Zo'n rugsteun vind ik wel wat, voor dat geld wil ik em ook wel proberen!
Dat lichtsnoer met lampionnen is ook te schattig...
Afbeelding
Hebben hier binnenkort open dag op het "werk", kijken of ik die dingen in de kantine kan (en mag :') ) hangen...
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 31-05-11 23:29, in het totaal 3 keer bewerkt

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 23:25

Ik ben zowat heel Nederland door gereist op zoek naar een leuk tuniekje. En waar vind ik hem?
Juist, bij de action.. hebben nog meer hem? Hij is zo leuk en fijn!

verder nog slippers gekocht en ook voor vriendlief. <3

Als er interesse is kan ik een foto maken van het tuniekje!

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 23:33

@ Amanda, ik ben ook zwaaaar verslaafd aan citroen limonade van Carvam Cevitam.. Je bent dus niet de enige ;)

Morgen weer even naar de action :)

amber_steph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 23:35

Meld me hier ook even gauw, als trouwe action klant :)
ben alweer een paar weken proberen aan het afkicken, maar zie alweer leuke dingen voorbij komen, dus volgende week maar weer naar de action :)

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 23:35

ik heb vandaag zo'n plastic bak gekocht...een piratenschatkist. haha
ideaal voor het hondenvoer :)

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 23:44

Oei Oei, ik heb ook even bij de 100 nieuwste dingen zitten kijken.. Ik WIL:

-sokken
-slippers (JEZUS wat goedkoop)
-rugzak
-sporttas (een van de twee misschien een idee.. :P)
-Ligbed

Mmm morgen maar eventjes mij uitleven :)

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 00:40

Jorienn schreef:
Even een vraagje aan de action werknemers (of gevers): Krijgen wij donderdag dubbel betaald aangezien het een officiële Christelijke feestdag is? Action rijswijk is wel open in ieder geval (lang niet alle action's).

Ik weet wel dat wij doorbetaald krijgen (werk op het DC), kregen we ook met Pasen, en krijgen we ook met Pinksteren. Dus neem aan dat jij dubbel betaald wordt. Als ik eraan denk wil ik het wel navragen voor je, maar ik beloof niks (heb een drukke dag met veel heen en weer gereis dus wil dan nog wel eens wat vergeten ;) ). Alleen jammer dat ik op de maandag vrij ben :=

Ik ga die lederdoekjes ook halen morgen! Tuig is aan een opknapbeurt toe :) Paardje gaat nu weer op rust, dus kan lang genoeg intrekken.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 00:47

GamblersCup schreef:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vat m niet helemaal (tenminste, het verschil) :+
Wat is "positief" printen?!?

En hoe kreeg tante het voor elkaar de printer kapot te maken op het werk? (wellicht iets om rekening mee te houden 8-) )

Ik wacht toch even af of iemand fotootjes heeft van eindresultaten...

Afbeelding

deze is niet echt mooi gebleven. Ik denk omdat het een strak shirtje is en als de stof uitrekt komen en scheurtjes in de afbeelding.

Ik heb ook nog een paar ruimvallende shirtjes gemaakt met een stallogo en die blijven wel mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 07:57

Juud87 schreef:
Jorienn schreef:
Even een vraagje aan de action werknemers (of gevers): Krijgen wij donderdag dubbel betaald aangezien het een officiële Christelijke feestdag is? Action rijswijk is wel open in ieder geval (lang niet alle action's).

Ik weet wel dat wij doorbetaald krijgen (werk op het DC), kregen we ook met Pasen, en krijgen we ook met Pinksteren. Dus neem aan dat jij dubbel betaald wordt. Als ik eraan denk wil ik het wel navragen voor je, maar ik beloof niks (heb een drukke dag met veel heen en weer gereis dus wil dan nog wel eens wat vergeten ;) ). Alleen jammer dat ik op de maandag vrij ben :=

Ik ga die lederdoekjes ook halen morgen! Tuig is aan een opknapbeurt toe :) Paardje gaat nu weer op rust, dus kan lang genoeg intrekken.

haha oké! Als je wilt graag, en anders maakt het ook niet uit! :D

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 09:13

Die lampionlampjes heb ik ook. Ze zijn echt heel erg schattig alleen staat 1 snoertje wal een beetje sneu...

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:17

Ik ben net terug van de action :D

Mijn aankoopjes:
-leerdoekjes voor mijn laarzen en eventueel het zadel even snel mee af te nemen als er veel stof op zit ofzo (nog nooit eerder gekocht dus geen idee of ze daarvoor geschikt zijn?)
-inlegzooltjes
-rokje van 4.99 de lichtgrijze met bloemetjes. Ik heb normaal maat m maar nu maar L gepakt en die is zeker niet te groot! Vind hem best leuk dus denk dat ik hem wel hou :o

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:22

Die leerdoekjes, zijn die echt voor zwart leer of ook voor andere soorten leer?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:24

Zoekt en gij zult vinden. ;)
Air schreef:
Waarom zou het niet kunnen? :)) Het zijn gewoon witte doekjes met iets erin :) Ik heb het ook al gebruikt voor mijn bruine jodhpurs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:40

12sterre34 schreef:

Mijn aankoopjes:
-leerdoekjes voor mijn laarzen en eventueel het zadel even snel mee af te nemen als er veel stof op zit ofzo (nog nooit eerder gekocht dus geen idee of ze daarvoor geschikt zijn?)
-inlegzooltjes
-rokje van 4.99 de lichtgrijze met bloemetjes. Ik heb normaal maat m maar nu maar L gepakt en die is zeker niet te groot! Vind hem best leuk dus denk dat ik hem wel hou :o

Staan die rokjes op de site? ik ben nu toch best benieuwd namelijk :))

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:54

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:01

Vraag me af hoe dat door de printer gaat komen.. :=

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:09

Het is "canvaspapier" geen dik doek ;)

Leuk, inlijsten of op een goedkoop canvasdoek plakken (bij Action zeer goedkoop :D ) en het is net echt!

Jammer dat het niet groter kan, ik wil binnenkort een mooi schilderij die een Bokster voor me maakt groot op canvas hebben en dat zal een duur geintje worden.

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:30

Rebeccaa schreef:
12sterre34 schreef:

Mijn aankoopjes:
-inlegzooltjes

Staan die rokjes op de site? ik ben nu toch best benieuwd namelijk :))

Ja! http://www.action.nl/upload/thumbs/32333-308-308-fit.png Ze hebben deze ook nog in licht koraal en licht paars maar die vond ik wel erg bont en een beetje kinderlijk. Deze (de lichtgrijze) is wel iets donkerder van kleur dan op de foto.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:09

obelix schreef:
Cyntje, Kan je een foto maken van je fotomuur? Ik wil ook zoiets gaan doen op de trapmuur, dus ben benieuwd naar ideen en voorbeelden :j

Als het een beetje lukt in de gang wel ;)
Krijg vandaag als het goed is de rest van de foto's via de post. Ga ik ze vandaag of morgen inlijsten en ophangen, dan maak ik zo snel mogelijk een foto van het totaal :D

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 18:56

vanmiddag geweest: caviavoer, caviastokjes, een paarse kortebroek/short en een zwart rokje met fuchsia bloemen erop, zo'n zwierrokje, dus niet zo nauw als bovenstaande, was op de fiets dus kon de ligstoel niet meenemen.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:23

@ miepie: dat zwierrokje klinkt goed! ik ga morgen eens kijken ;). Kort (dus met legging eronder)?