Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Attitude schreef:Samo schreef:Een vriendin van mij trekt in maart in haar huisje. Nu zijn alle wanden wit, ze twijfelt of ze het zo zou laten of dat een muur paars of grijs/paars zou maken of dat ze mdf panelen met behang op de muur zou maken.
Heeft iemand een foto van panelen met behang? Of een paars of paars/grijze muur? Kan ik haar die laten zien.
(Ben al in topic 1 aan het doorbladeren, heb er wel een paar voorbij zien komen namelijk, kan ze alleen nog niet vinden.
Dit is grijs/paars
Inge_83 schreef:Manzano, dan heb je iig een uur recht gezeten en je rug gespaard.
manzano schreef:Inge_83 schreef:Manzano, dan heb je iig een uur recht gezeten en je rug gespaard.
Ik zal een keer een foto maken, maar quasimodo is er niks bij......... dat is echt alles behalve recht
(heb mensendieck ervoor gehad, maar dat heeft niet geholpen).
Heb nu een goede bureaustoel.......... dan zit ik recht. Wat een verademing is dat zeg. Had ik jaren eerder moeten doen.
rowo schreef:@ Laurabram: wow, wat een super leuk huisje heb je zeg!!! Helemaal mijn stijl. Die teak (??) kleur meubels voor die kleur muur vind ik wat minder, maar je tafels met wit onderstel en houten blad vind ik echt geweldig!!!