Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel kijkers, maar niemand wil het hebben.
Maar we gaan met volle moed verder
We hebben in ieder geval wel elke keer kijkers. Punt waar de meesten over struikelen zijn de servicekosten à bijna 200 euro in de maand.. Maar die kunnen we helaas niet van het huis af halen, das het nadeel van gezamenlijk onderhoud, en boven een centrum wonen waar dit dus verplicht is.
Die kosten voor onderhoud zijn hier in dit huis gewoon te hoog, maar worden wel berekend (meen ik) op percentage van wat je verdient.
) eerst verkopen voordat we echt bezichtigingen en dergelijke gaan plannen, ook inderdaad om mensen geen valse hoop te geven. We kijken wel al goed rond, om ons op de markt te oriënteren, maar hoeveel wij kunnen lenen weten we nog niet. Op basis van mijn inschattingen kan dit namelijk zo'n 250.000(!) variëren. Vriend heeft eigen zaak, dat maakt het niet zo makkelijk.
En ik heb ook mijn normale loon (en een zaak, maar die doen we niet mee tellen)
Ik heb wel al bij 2 huizen gekeken maar zijn ons verder alleen nog maar aan het orienteren op funda.
En vielen een stuk hoger uit dan we hadden verwacht.
. Bedrijfje bestaat veel langer dan drie jaar, maar helaas wel een dip in de afgelopen drie jaar door de crisis, dus dat is niet zo handig..
. Ik heb zelf een fulltime baan en niks met de zaak van doen verder. Maar in plaats van de cijfers van de afgelopen drie jaar kun je dus ook die van de afgelopen vijf jaar meenemen? Dat zou wel eens kunnen helpen dan.