Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
topsylover schreef:M_ariskaa schreef:In de doos:
Samsung S5230 mobiele telefoon
Li-Ion accu 1000mAh
Acculader
Datakabel
Stereo handset
Pc Studio cd-rom
Handleiding
Die datakabel, bedoelen ze daarmee dat je foto's naar je computer kan zetten ofzo?
Denk het wel, maar heb al veel meer mensen erover gehoord dat ze die er niet bij hebben gekregen! Dus dat zal dan wel waarschijnlijk een fabrieksfout zijn.
Wendy schreef:Blokkeren kun je met een knopje op de zijkant.
Heerlijk gespeeld met de telefoon vanmiddag, ik moet zeggen dat ik hem erg intuitief vind werken. Ik heb hem sneller door dan de telefoons van mijn moeder en zus.
Helaas gaan bewegende katten niet goed op de foto
Ook niet in de sportstand.
Ik heb net de eerste mp3's er op gezet en ook dat gaat prima! FM radio ook, enige minpuntje tot nu toe is de agenda.
Heb al wel snel ontdekt dat ik toch wel een stylus erbij wil en een mooi mapje, dus die heb ik maar besteld...
MissPromiss schreef:Wendy schreef:Blokkeren kun je met een knopje op de zijkant.
Heerlijk gespeeld met de telefoon vanmiddag, ik moet zeggen dat ik hem erg intuitief vind werken. Ik heb hem sneller door dan de telefoons van mijn moeder en zus.
Helaas gaan bewegende katten niet goed op de foto
Ook niet in de sportstand.
Ik heb net de eerste mp3's er op gezet en ook dat gaat prima! FM radio ook, enige minpuntje tot nu toe is de agenda.
Heb al wel snel ontdekt dat ik toch wel een stylus erbij wil en een mooi mapje, dus die heb ik maar besteld...
wat is er met de agenda dan?