Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Alleen die helmpjes vind ik doodeng.Myrtje_ schreef:Ilzjuh: Ooo nu snap ik je. Verkeerde interpretatie van mij. Dacht dat je Chinese merken in het algemeen bedoelde, dus ook de Mio

__Esther__ schreef:Om over sommige automobilisten nog niet te spreken!
stelletje mafjoekels!, waarom stoppen voor een scooter die
voorang heeft
Mijn pappie is heel boos geworden
En toen heb ik van de fabriek een nieuwe gekregen(ander type ook). Die heb ik nu een jaar, gekloot begon alweer
Verschrikkelijk! Als we dit hadden geweten had ik net zo goed een 2e handse kunnen kopen, die rijden vaak veel beter.
tanya89 schreef:Oja, vooral géén Generic kopen

Ilzjuh schreef:Axel_Clauw schreef:Ik heb ook vaaak dat hij niet wilt starten in de kou.
Met electrische start doet hij het dan helemaal niet, dus dan moet ik met de kickstart.
Als ik 1000 keer snel op de kickstart trap, doet hij het wel weer
Rijd 'ie nu weer harder dan twintig kilometer per uur?
, hij gaat nu gewoon 50/55 maar af en toe wilt hij niet meer optrekken en wilt ie weer 20/30 gaan rijden
Myrtje_ schreef:Oo apart. Ik kan ze hier alleen maar in 2takt krijgen. Maar dat zal wel verschillen dan
Calanddra schreef:Mijn brommer is ook al zo'n ramp. In het begin ging het allemaal prima, maar na een tijdje duurde t een eeuw voordat hij gestart was. Even later kapte hij er telkens mee tussendoor. Dit werd nog later steeds erger, als ik geen gas gaf in een bocht stopte ie. Ik kon dan wel 10 pogingen doen om dat dingen weer aan de krijgen (ik fietste m altijd aan, standaard is er nl af), maar het hielp niet. Uiteindelijk na veel gescheld kreeg ik m weer aanmaarja, dan is er weer een bocht. Dat werd dus gas geven maar ook de rem inknijpen anders ging ie weer uit.
Laatst was ineens de ketting gebrokenmijn broertje heeft hem gemaakt maar we krijgen hem niet meer aan
Op zich ook niet zo'n probleem meer, had hem in eerste instantie gekocht omdat mijn pony eerst op 45 min. fietsafstand stond. Begin december is hij verhuisd, afstand is nu 15 minuten fietsen. Vanaf dat moment kreeg dat ding ook kuren.
Moet zeggen, ik heb er niet echt de behoefte aan om hem te laten maken. Het kost me alleen maar geld en ik gebruik hem toch nog maar zelden.
Misschien even op MP zetten, kijken wat ik ervoor kan krijgen
Ilzjuh schreef:2takt rijd op een mengsel van olie en benzine ofzo, 4takt rijd gewoon op benzine.

Myrtje_ schreef:Of was het andersom?
En een 4takt trekt ook sneller op met als resultaat dat je benzine sneller op is
Viertakt rijd op benzine, geen mengsels.