Wil nu gewoon alles er af hebben, en dan zelf de liedjes kiezen die ik op mn iPod wil. Maar hoeee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heb dit geloof ik al een paar keer hier uitgelegd.
Het is inderdaad best simpel dan

,
Mijn ipod is heb ik nu aangesloten aan de comp. En er staat nu: koppel niet los. En dat icoontje rechtsboven (bliksemschichtje) is aan het knipperen, is hij nu dan aan het opladen?

en Moet je iTunes hebben voordat je er nummers op kunt zetten? en waar k un je dat dan downloaden?
_Maggy_ schreef:Ik heb een ipod gekocht vandaag.. ipod nano van apple
maar ik vat er niks van :S Ik kan er geen nummers op zetten kan ze niet luisteren.. ikvat er helemaal niks vanen Moet je iTunes hebben voordat je er nummers op kunt zetten? en waar k un je dat dan downloaden?

heb er muziek opstaan en kan het horen.. Maar alle muziek dat ik er graag op wil zetten kan ik er niet voor krijgen.. en nu staan er ook nummers op die ik op mijn mobiel heb staan
hoe kan dat
Als je dat hebt uitgevinkt voeg je gewoon nummers toe aan de muziekbibliotheek, en dan selecteer je die nummers die je op je ipod wil (je gaat er op staan, met ctrl ingedrukt te houden kan je er meerdere selecteren en die sleep je dan manueel naar de ipod). Normaal gezien moet dit werken om enkel je favoriete muziek erop te zetten.
Maar heb hem gisterochtend in de computer gehad en toen misschien te vroeg losgekoppeld, maar daarna de hele dag er nog naar geluisterd en 's avonds deed hij het opeens niet meer.