Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Summertje schreef:puma schreef:Sinds ik de officiele versie van 7.0 heb gedownload kan ik me niet meer aanmelden. Ik kan zelfs niet meer op 6.2 want dan zegt ie dat je de nieuwste versie moet downloaden en kan ik me dus weer niet aanmelden. Ik kan nu dus alleen nog op die ouderwetse msn die standaard op je computer zit![]()
Nog meer mensen met dit probleem ??
Ja ik dus ook
Kom er ook niet meer op, alleen op die prehistorische![]()
![]()
![]()
Heb al opnieuw gedownload enzo maar het werkt gewoon niet.
Ik had nog niet eens de allernieuwste 7.0, maar de mijne wou dus niet meer aanmelden kreeg zo'n foutmelding. En hij gaf daarna ineens aan dat ik de nieuwste versie kon doen dus heb ik dat gedaan. Maar nog steeds niet .
) Heelp wat moet ik nu? eeuwenlang op die oudbollige msn blijven?

telkens als ik iets typ zegt ie dat het niet weer te geven is ofzo iets ik word er echt gek van kan ik 100 x die zin opnieuw typen en dan doet ie het nog steeds niet
Ben nu precies 2 dagen msnloos, en die internet-msns ZUIGEN!!
we moeten of betalen zonder reclame of reclamevrij tegen een bedrag.
En nu is m'n pa er extra geheugenkaartjes in aan 't zetten, en ik krijg Windows XP ipv. 98, en dan eis ik dat MSN het straks ook gewoon doet
das l*llig
Yessy schreef:ik kom er soms op en wordt er dan binnen een minuut weer afgegooid, met de mededeling dat mn inet verbinding het misschien wel niet doet...
Kom ook niet op hotmail.. Bokt doet het wel gelukkig

Nergens meer niet in mijn berichten niet in mijn naam,, en als ik hem intyp zie ik bijv alleen (A) staan.. en als iemand naar mij een emoticon verstuurd zie ik hem ook niet
Weten jullie wat ik eraan kan doen? Ik heb msn er al een x afgegooid en opnieuw erop gezet maar hij doet het nog niet