Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Nou ik word ook heel nieuwsgierig welke wending dit verhaal gaat nemen. Mijn ervaring is dat dieren soms echt geluiden kunnen maken waarvan je denkt hoe dan? Zo ben ik ooit bijna tegen een zeehonden jong aangelopen op een donker strand. Die klinken ook net als een grote blazende kat.
Mariett schreef:SusanH schreef:Nou ik word ook heel nieuwsgierig welke wending dit verhaal gaat nemen. Mijn ervaring is dat dieren soms echt geluiden kunnen maken waarvan je denkt hoe dan? Zo ben ik ooit bijna tegen een zeehonden jong aangelopen op een donker strand. Die klinken ook net als een grote blazende kat.
Bij deze denk ik dat het een zeehond is. Gek dat je hem nog niet tegen bent gekomen TS!
SusanH schreef:Er zijn alleen nu geen baby zeehondjes, die van de grijze zeehond zijn de herriemakers. En die worden geboren in december. Je moet trouwens meer oppassen voor de moeder zeehonden. Die kunnen pas echt link worden
Kookaburra schreef:Iemand het boek Fairy tale van Stephen King gelezen? Daar kwamen ook allemaal geluiden uit een schuur. In de schuur bleek een tunnel/portaal naar een andere wereld te zitten met rare hondachtige wezens die het portaal beschermen.
Is het boek dan toch op waarheid gebasseerd?Dan hoop ik wel dat TS het overleeft...