Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Weinig sfeer, veel leegstand/verloop in de stad en gewoon geen leuk centrum. Als je in deze regio terecht komt voor de Veluwe dan zou ik kijken naar Deventer als "stads-thuisbasis". Veel gezelliger! Hoe het met werk zit in deze regio weet ik niet zo goed. Je hebt in Apeldoorn het Belastingskantoor en Achmea, maar verder geen idee ook wat voor soort werk je naar zou zoeken.
Er zijn heel veel verschillende dingen genoemd haha
Maar ik vind die prijzen sowieso belachelijk..
(ik denk tot c.a. 800 p/m als er huurtoeslag mogelijk is is nog te doen)
(mocht iemand dit handig vinden)Manny schreef:Benzz schreef:Deventer is vreselijk
Vooral bij weg blijven inderdaad.
Zonder gekheid hele fijne plek. Makkelijk aansluiting te vinden. Ook als nieuw komer. Ook nog wel actief verenigingsleven in omgeving waardoor opbouwen van netwerk ook makkelijk kan gaan.

Fitzroy schreef:Ik wilde net zeggen, waar kom je wel makkelijk terecht met een huur van onder de € 1000,-? Voor Sociale woningbouw zijn toch overal wachtlijsten?
Anders zaten er niet zoveel statushouders nog in de opvang.
Ik wens TS iig heel veel succes met het vinden van een sociale huurwoning in deze tijd.
niet onmogelijk hoor, ik ken wel mensen die het gelukt is. Al hadden ze dan misschien niet het mooiste appartement/studio of locatie, maar tenminste iets.
Maar mogelijk laat dat nog even op zich wachten.