Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:Voor iemand die geen televisie of internet heeft maak je er wel een heel dingetje van..
Had verwacht je een telefoon 'of the peg' had gepakt en daarmee verder geleefd.
Blijkbaar toch wat meer eisen, tov je behoefte.
BeFunny schreef:Ik kan alleen foto's delen van een verouderde Oppo. De Reno pro 4.
En die zijn na 3 jaar nog goed.
Dorine92 schreef:Ja want dan open ik er natuurlijk speciaal een topic over als het geen dingetje is...![]()
En wat bedoel je precies met “tov je behoefte”? Als iemand geen tv en internet heeft valt diegene meteen in een bepaalde categorie en moet diegene maar gewoon een telefoon “of the peg” pakken en daarmee verder leven?
Beetje vreemde reactie dit
Nielojram schreef:Dorine92 schreef:[
Ja want dan open ik er natuurlijk speciaal een topic over als het geen dingetje is...![]()
En wat bedoel je precies met “tov je behoefte”? Als iemand geen tv en internet heeft valt diegene meteen in een bepaalde categorie en moet diegene maar gewoon een telefoon “of the peg” pakken en daarmee verder leven?
Beetje vreemde reactie dit
Wat doe je dan met je telefoon?
Wat ik zo lees van je, hoeft het apparaat alleen maar te bellen?
Je hebt geen internet, geen televisie.
Dorine92 schreef:Ja ik moet er ook op internetten enzo. Heb thuis geen internetaansluiting. En heb ook geen tv dus als ik iets wil kijken moet het ook op mijn telefoon.
Dorine92 schreef:Er zit toch gewoon 4g op je telefoon
En wat heeft een televisie met een telefoon te maken, behalve dat je, wanneer je geen televisie hebt, compleet afhankelijk bent van je telefoon als je toch iets wilt zien?
Ik weet niet waar jij hebt gelezen maar duidelijk niet mijn topic. Alleen maar bellen... hoe verzin je het? Begin anders eens met de openingspost. Of elke andere willekeurige post van mij
Dorine92 schreef:purny schreef:[ [url=m/mun57E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gemaakt met mijn Samsung A71.
Das met een groothoek? Want die mensen zijn allemaal scheef
Het gebouw ook trouwens
prompter schreef:Mooie foto's Biebz! Is je telefoon verder ook handig in het gebruik?
Nielojram schreef:Dorine92 schreef:Ja ik moet er ook op internetten enzo. Heb thuis geen internetaansluiting. En heb ook geen tv dus als ik iets wil kijken moet het ook op mijn telefoon.Dorine92 schreef:Er zit toch gewoon 4g op je telefoon
En wat heeft een televisie met een telefoon te maken, behalve dat je, wanneer je geen televisie hebt, compleet afhankelijk bent van je telefoon als je toch iets wilt zien?
Ik weet niet waar jij hebt gelezen maar duidelijk niet mijn topic. Alleen maar bellen... hoe verzin je het? Begin anders eens met de openingspost. Of elke andere willekeurige post van mij
Wist niet dat je boos werd
Biebz schreef:Ik had al eerder wat foto's van de Google telefoons geplaatst.
Vandaag met de Google Pixel 8 pro op pad geweest
[ [url=m/R7eqcU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IePpgv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xe0y5I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E67a5L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dorine92 schreef:Biebz schreef:Ik had al eerder wat foto's van de Google telefoons geplaatst.
Vandaag met de Google Pixel 8 pro op pad geweest
[ [url=m/R7eqcU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IePpgv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xe0y5I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E67a5L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ah kijk dit is heel interessant voor mij. Heb je meer? Misschien van andere dagen/onderwerpen. Ben benieuwd naar allerlei verschillende toepassingen/licht/situaties
Ghostattack schreef:Ik heb wel wat foto's gemaakt met de S23 Ultra
[ [url=m/y0uhTt.jpg]Afbeelding[/url] ]
In een tent tijdens een concert
[ [url=m/ta7tTe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U2PmCA.jpg]Afbeelding[/url] ]
En met mijn vorige Samsung, de S20+
[ [url=m/XAn8Ng.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3NOv1P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wVMeJ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jdd6ja.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al deze foto's zijn gewoon 'even snel' gemaakt en niet speciaal ergens op ingesteld of uitgebreid de tijd voor genomen. Gewoon camera openen en klikkenDe Bokt upload doet de kwaliteit geen eer aan
Sure_lee schreef:Wat foto's van afgelopen week met mijn S23+
[ [url=m/UH891E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NXQvrz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8SWHNg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c33Jn7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wnr3RZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joy_Mennings schreef:Sure_lee schreef:Wat foto's van afgelopen week met mijn S23+
[ [url=m/UH891E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NXQvrz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8SWHNg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c33Jn7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wnr3RZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die eerste foto's zijn wel bewerkt of niet? Is wel belangrijk om erbij te zetten denk ik. De foto's van de Google pixel 7 die ik gestuurd had en waarvan ts vond dat het sfeer miste waren wel compleet onbewerkt.