Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Hier elke dag goed ventileren en het nooit hoger dan dan 55-60% in huis.
Dus hier werkt dat welik hoef daar niet de kachel voor aan te zetten.
Maargoed het zal per huis ook verschillen natuurlijk en de plek waar je zit.
Fitzroy schreef:Ik dacht, lees ik dat goed? Kachel ?
Ik moet eerder de airco nog op koelstand aan hebben![]()
Ik lig nog in bikini op mijn balkon dus die kachel is nog heel ver weg. Zonwering is naar beneden en het is 24 gr binnen.
Morrie schreef:kim_1990 schreef:Ik probeer het ook uit te stellen...maar manlief en ik botsen nog wel eens wat betreft de kachel...manlief zet rustig de kachel al aan hoor...het liefste op 22,5/23 graden als dat even kan...en dan kom ik in huis en knikker alles weer omlaag naar 16 graden...
Bij ons in huis is het momenteel rustig 20/21 graden zonder kachel...maar meneer zit al wel met een dikke deken op de bank in de avond...
Heb hem voorgesteld voortaan zelf de gas en electra te betalen maar dat wil hij niet...was te proberen
goh zou hij het verborgen broertje van mijn man zijn? Hier precies hetzelfde dus
wouterpaard schreef:Mijn huis wordt verduurzaamd. Heb nu Zolderisolatie en nieuwe deuren/ ramen en deuren waar een raam zat dus meer zon binnen. Vloerisolatie had ik al. Morgen komt er vloerverwarming. Ben heel benieuwd of het aangenamer wordt, huis was altijd heel koud. Hoe doen mensen het hier met de vloerverwarming? In de zomer net als radiatoren laag zetten? Dan langzaam omhoog als het kouder wordt?