Zag hier ook de vraag of er altijd iemand thuis was, nee. Wij vertrouwden ze gewoon en alles is goed gegaan. Er kan moeilijk altijd iemand aanwezig zijn een halfjaar lang natuurlijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snuffie123 schreef:Handig topic! Wij gaven eigenlijk altijd gewoon driken en wat koeken/cake. En stoelen/tafel + muziekbox/radio.
Maar, ik zit nu wel met een dingetje waarvan ik niet weet wat te doen. Onze badkamer én wc worden gedaan. Er is dan dus geen toilet beschikbaar voor de werklui. Mijn pa (zit zelf in de bouw) geeft aan dat dit geen probleem is en ze dan gewoon ergens naar een mac of tankstation gaan. Ik begreep van hem dat dit heel normaal is. Nu lees ik hier dat een dixi al 'mensonterend' is. Hoe moet ik dat volgens jullie oplossen? Ze komen namelijk juist om de badkamer en wc te maken.
Mar_jolijn schreef:Mijn man zit in de zonnepanelen en heeft een installatiebedrijf. Hij wil graag een paar kilo kwijt. hele slechte combihij zegt dat ie koffie en water normaal vindt en verder niks verwacht. Een waterijsje bij 30 graden is wel tof.
Soms pakken klanten uit met allerlei eten wat hij dan wel 'moet' aannemen, dus hij zegt dat ie liever heeft dat iemand zegt 'ik haal zo een pizzaatje voor jullie als jullie willen, welke smaak?', zodat hij ook nog 'Nee, bedankt, ik heb brood bij me' kan zeggen zonder rotgevoel. Iedere dag patat, gevulde koeken en broodjes bal is wat teveel van het goede!
colinneke schreef:Mijn zwager is schilder. En toen we het vertelden zei hij dat hij dit toch ook mee maakt. Dat ze buiten of in de werkbus maar moeten pauzeren.
En dat ze dan idd het net iets minder netjes wordt afgewerkt of extraatjes niet kunnen.
tengeltje11 schreef:Met een biertje op mag je nog perfect rijden toch? Veel mannen vinden het ook gewoon lekkerder dan bv cola.
snuffie123 schreef:Handig topic! Wij gaven eigenlijk altijd gewoon driken en wat koeken/cake. En stoelen/tafel + muziekbox/radio.
Maar, ik zit nu wel met een dingetje waarvan ik niet weet wat te doen. Onze badkamer én wc worden gedaan. Er is dan dus geen toilet beschikbaar voor de werklui. Mijn pa (zit zelf in de bouw) geeft aan dat dit geen probleem is en ze dan gewoon ergens naar een mac of tankstation gaan. Ik begreep van hem dat dit heel normaal is. Nu lees ik hier dat een dixi al 'mensonterend' is. Hoe moet ik dat volgens jullie oplossen? Ze komen namelijk juist om de badkamer en wc te maken.
Tazzey schreef:Mar_jolijn schreef:Mijn man zit in de zonnepanelen en heeft een installatiebedrijf. Hij wil graag een paar kilo kwijt. hele slechte combihij zegt dat ie koffie en water normaal vindt en verder niks verwacht. Een waterijsje bij 30 graden is wel tof.
Soms pakken klanten uit met allerlei eten wat hij dan wel 'moet' aannemen, dus hij zegt dat ie liever heeft dat iemand zegt 'ik haal zo een pizzaatje voor jullie als jullie willen, welke smaak?', zodat hij ook nog 'Nee, bedankt, ik heb brood bij me' kan zeggen zonder rotgevoel. Iedere dag patat, gevulde koeken en broodjes bal is wat teveel van het goede!
Hij moet niets, en kan ook dankbaar zijn dat er überhaupt iets geregeld is natuurlijk.
Wij doen het altijd in overleg en het wordt altijd op prijs gesteld. Maar je kunt het eigenlijk nooit goed doen, heb je niets in huis is het niet goed en heb je van alles in huis is het ook niet goed. Heerlijk Hollands eigenlijk.
Sanet schreef:Hier niet eens bier in huis en ik zou mezelf niet vergeven als die mannen zich vervolgens te pletter zouden rijden na een biertje bij mij. Dus geen alcohol hier.