Stopcontacten laten inbouwen IN je kastjes of lade. Zodat je bvb je tandenborstel ed kan opladen zonder dat alles zichtbaar op het blad staat.
en zeker denken aan een stopcontact voor bvb je haardroger moest je die gebruiken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die marmeren plaat, is dat echt marmer of een kunststof?
lieke2 schreef:@earth, wauw dat is mooi geworden!!die marmeren plaat, is dat echt marmer of een kunststof?
Zoiets zie ik bij mijn badkamer ook nog eens komen![]()
@superpony, hebben jullie nog een speciaal soort stucwerk in de badkamer op de wanden zitten? En zit dat helemala tot aan de grond?
superpony schreef:lieke2 schreef:@earth, wauw dat is mooi geworden!!die marmeren plaat, is dat echt marmer of een kunststof?
@superpony, hebben jullie nog een speciaal soort stucwerk in de badkamer op de wanden zitten? En zit dat helemala tot aan de grond?
Professionele stuc voor de badkamer.
Komt niet in de douche, dus zijn echt de "droge" wanden van plafond tm de grond. Er gaat nog speciale verf overheen die wel geschikt is voor natte ruimtes.
Als het niet bevalt kunnen we altijd nog tegels eroverheen doen.
ben zo benieuwd naar ervaringen hiermee. En idd, tegels kunnen er altijd nog overheen, goed idee
Het zijn mat witte tegels geworden…
Eerst hadden we kastjes in plaats van lades, daar paste dat wel. Maddy_Paola schreef:De enige echte do vind ik verwarmde spiegel met verlichting erin aan de voorkant [ [url=m/SbSUeb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben zo'n soort met onderin ook nog verlichtingsbalk en er zitten 2 vakken a3 formaat verwarming in die dus na het douchen ook nog schoon zijn, omdat je niet hoeft te wissen blijft je spiegel streeploos
Maar ik mis het niet, want ik doe na het douchen toch vrijwel nooit iets met de spiegel.
Nico12 schreef:Als je een krachtige douchestraal zou willen dan kijken naar warmte terugwinning. Gedeeltelijk wordt douchewater dan hergebruikt. Noodzakelijk omdat duurzame douche systemen tzt een opslagvat is waardoor je beperkt wordt in gebruik.
Het is ook in Nederland verboden om elektrische verwarming te installeren als hoofdverwarming in een woning. Dit staat in het Bouwbesluit. Dus alleen elektrische vloerverwarming (rendement/ cop1) in de badkamer is de grenzen van wetgeving opzoeken. Ik ga ervan uit dat bij een officiële bouwaanvraag dit geweigerd wordt. Een elektrische handdoekradiator is uiteraard wel toegestaan of beter deze op cv water aansluiten.
lieke2 schreef:@earth, wauw dat is mooi geworden!!die marmeren plaat, is dat echt marmer of een kunststof?
Anna_98 schreef:Sizzle schreef:Je kan toch gewoon een plankje ophangen (boren), wil hij dat niet?
Hij was er nooit zo happig op, bang dat tegels stuk gaan geloof ik. Maar we willen dit voorjaar gaan samenwonen dus dan ga ik maar weer eens kijken of ik hem nog om kan praten
Menino schreef:Kun je niet gewoon zo'n hanger nemen?
https://www.bol.com/nl/nl/p/stainless-d ... LTEALw_wcB
Geen geboor of wat dan ook, moet je alleen wel een wand hebben.
Je hebt ze ook voor aan de kraan geloof ik en in onze huurhuis hadden we er 1 met zuignappen en dat werkte enigszins, maar 1x in de twee maanden flikkerde die wel van de muur af.
Sizzle schreef:Als hij fatsoenlijke tegels heeft en je neemt een goede diamantboor dan is er weinig aan de hand behalve veel rook en stink.
Desnoods vraag je even een badkamermonteur als je het zelf niet aandurft. Even een gaatje boren zal de wereld niet kosten.

als je ziek bent of ouder wordt, dan zie je hoe je ontlasting eruit ziet.