Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Nou mijn moeder wilde alles snel en simpel, 1 keer aula en we hadden geen auto’s want rouwcentrum lag naast het crematorium en daar was ook een mooi pad voor aangelegd, geen koffiekamer en alsnog bijna 6000 euro en dat is een jaar geleden.
prompter schreef:chanicha schreef:Nou mijn moeder wilde alles snel en simpel, 1 keer aula en we hadden geen auto’s want rouwcentrum lag naast het crematorium en daar was ook een mooi pad voor aangelegd, geen koffiekamer en alsnog bijna 6000 euro en dat is een jaar geleden.
Dat was hier voor nog geen 4000 Euro... En wel koffiekamer. Per uitvaartonderneming kan dat zo veel verschil uitmaken!
Amber_anne schreef:prompter schreef:Dat was hier voor nog geen 4000 Euro... En wel koffiekamer. Per uitvaartonderneming kan dat zo veel verschil uitmaken!
Precies. Voor mijn vader was het rond de 2,500
prompter schreef:chanicha schreef:Nou mijn moeder wilde alles snel en simpel, 1 keer aula en we hadden geen auto’s want rouwcentrum lag naast het crematorium en daar was ook een mooi pad voor aangelegd, geen koffiekamer en alsnog bijna 6000 euro en dat is een jaar geleden.
Dat was hier voor nog geen 4000 Euro... En wel koffiekamer. Per uitvaartonderneming kan dat zo veel verschil uitmaken!
Morrie schreef:_San87_ schreef:Bij donatie voor de wetenschap zijn er alsnog crematie- of begraveniskosten achteraf, dacht ik.
de laatste keer dat ik het regelde voor iemand, niet, maar dat is al zeker 10 jaar geleden. Het was een hele papierwinkel en je moest een verhaaltje schrijven waarom je het wilde.