Gevoerde panty

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 00:08

Kimm4 schreef:
Ik heb de one size en ben 176cm. Past prima en net echt. Draag er wel een fietsbroekje over, maar dat doe ik bij iedere panty.
Heerlijk warm. Voetjes zijn bij mij nog niet kapot. Heerlijk met dit weer.

Ik ben wel benieuwd waar jij hem dan vandaan hebt. Ik had er één op Shein besteld, maar die was veel te kort en ik ben bijna even lang als jij.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 00:23

Freyr schreef:
Ik heb er eentje bij de vomar voor een tientje kunnen scoren vandaag! Lijkt echt de pantylook te hebben, maar nog niet aangetrokken.

Rent morgenochtend naar de vomar haha

ManonGrr

Re: Gevoerde panty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 09:06

Ik heb er een via shein gekocht, super blij mee. Het was one size, en ik heb maat l/40. Zoals je ziet komt ie hoog zat, had echt nog ruimte. Het is geen echte fleece voering maar wel dikker dan een gewone panty.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 09:22

Ik heb er eentje bij Aliexpress besteld, ben heel benieuwd wat ik thuis gestuurd krijg.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 09:35

ManonGrr schreef:
Ik heb er een via shein gekocht, super blij mee. Het was one size, en ik heb maat l/40. Zoals je ziet komt ie hoog zat, had echt nog ruimte. Het is geen echte fleece voering maar wel dikker dan een gewone panty.

[ [url=m/nEBi2s.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lJmEz8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZyTMf4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die ziet er wel het meest echt uit! Heb je een linkje van die?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 09:44

Ik twijfel ook om er een te proberen. Ik draag nu gewoon een thermobroek onder jurkjes en het grappige is dat er al een paar keer gevraagd is waar mijn 'panty' vandaan komt :')

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 09:46

Dat vraagt ook om foto's haha

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:07

Ik zag er op amazon van 80g, 250g en 320g. Welke dikte hebben jullie?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:16

MyChoice schreef:
Dat vraagt ook om foto's haha

Gewoon een zwarte thermo broek, ik dacht eerst nou dit kan ik toch niet maken maar veel mensen zien het dus niet eens :')

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:41

Ik droeg inderdaad ook gewoon altijd thermoleggings onder rokjes en jurkjes. In principe ziet het er niet anders uit dan een normale zwarte legging of een hele dichte zwarte panty. Wel warmer. :j

Maar ik moet zeggen dat ik zo'n panty look wel heel tof vind. Dit staat nog net even wat chiquer voor de kerst avonden of op werk.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:59

MyChoice schreef:
ManonGrr schreef:

[ [url=m/nEBi2s.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lJmEz8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZyTMf4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die ziet er wel het meest echt uit! Heb je een linkje van die?

Minimalistische Effen Panty
Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
https://api-shein.shein.com/h5/sharejum ... 0649022464

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 11:05

_Tamara schreef:
Ik heb 'm gekocht bij Van Eck beenmode van het merk Marianne. Ik had over die van dat merk positieve reviews gelezen en je hebt deze in een S/M en L/XL, vond het ook fijn dat het geen one size is. Ik heb zelf maat 40 en pas die L/XL makkelijk. Mooie kwaliteit panty en suuuuper warm :D

https://www.vaneckbeenmode.nl/panty-met ... ering.html

Deze heb ik ook! Ben er erg tevreden mee.
Zal vanmiddag als ik terug ben van stal even een foto maken van hoe deze er in het echt uitziet.

Kimm4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 16:15

Haley schreef:
Kimm4 schreef:
Ik heb de one size en ben 176cm. Past prima en net echt. Draag er wel een fietsbroekje over, maar dat doe ik bij iedere panty.
Heerlijk warm. Voetjes zijn bij mij nog niet kapot. Heerlijk met dit weer.

Ik ben wel benieuwd waar jij hem dan vandaan hebt. Ik had er één op Shein besteld, maar die was veel te kort en ik ben bijna even lang als jij.

Ik ook bij Shein. Heb nog genoeg ruimte over, kan 'm mega hoog optrekken .

Ik heb er ook nog een paar van Wish, zoals hierboven werd geschreven zonder fleece maar wel lekker dik. Die zijn echt top, maar voor deze dagen kies ik de fleece toch boven die anderen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 11:29

Ik heb vandaag de tenen van mijn legging afgeknipt, twijfelde even of dit een verstandig besluit was maar nu ben ik er zo blij mee dat ik nog wel een tweede wil! :D

Ik heb dus echt alleen de tenen er af geknipt, dit maakt dat je de legging kan optrekken tot onder je borsten en de naden van het kruis ook echt tot in je kruis kan optrekken zodat je die naden dus niet meer voelt. De legging komt uiteindelijk netjes tot de enkel en krult niet omhoog, geslaagde set dus! :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 11:31

Ik heb een Pantique Reykjavik. In maat 2. Maar deze is alsnog krap met m'n 1.74 en spijkerbroekmaat 27 (Levi's 28). Vooral het laatste stukje bovenbeen.
Zag deze niet meer op hun site staan ook.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 12:04

Via Amazon zag ik ook meerdere aanbieders zonder voetje. Wellicht voor iedereen die het voetje eraf knipt een goede optie om in het vervolg te bestellen. :)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 13:32

Ik heb die van mij binnen. Beide via shein besteld

Legging 1: fijne fleece voering en erg warm. Legging is wel aan de kleine/strakke kant en ik ben maar 1,58 met voetmaat 36.
Afbeelding
Afbeelding

Legging 2: blijkt geen fleece te hebben en is dus gewoon een dikke panty. Pasvorm is wel erg fijn.

Afbeelding

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 13:41

Hier nog even een fotootje van mijn fleece gevoerde panty voor iedereen die wil zien of het echt genoeg lijkt.

Afbeelding

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:31

Ik heb er ook eentje. Ik doe zelf altijd nog een extra dunne (15 denier) panty over de fleecepanty. Ik vind het zelf dan een stuk echter lijken!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:51

Mijne is veel donkerder dan die op de voorgaande foto. Als ik daar nog iets overheen zou trekken zou hij denk ik zwart zijn :)

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 10:54

Lijkt mij wel fijn zo'n panty in de winter, voor die ene keer dat ik een rok draag :D

Mijn ervaring met panty's is wel dat je altijd tig maten groter moet kopen dan je hebt :+ Ik heb maat 38, 1.75 lang en zo vaak dat die benen te kort zijn, kruis te laag, te strak... En ik heb dus best wel slanke benen... En volgens mij niet overdreven lange benen, pas gewoon broeken met lengte 32.

Koop ik een XL, past het nog niet :( Maar ok, ook eens van de Action in XL gekocht wat veel te klein bleek te zijn.

Hema en dan een grote maat is vaak wel goed en ik heb mij ook weleens vergist in de maat door te denken in 36-38/s/m pas ik wel, maar dan vergeten naar de lengte te kijken... Was S/M alleen voor mensen die niet zo lang zijn. Nou ja, die panty's maar aan mijn moeder gegeven die is 1.59.

@ Celebi: Dat oogt prima! Waar heb jij hem gekocht?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:08

Ik vind ze vaak een beetje grijs uitslaan.

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:15

Volgens mij komen al deze panty's gewoon van Aliexpress, maar worden ze duurder doorverkocht. Daarom heb ik toch maar (tegen mijn principes in) deze bij Ali besteld voor 6 euro. De middelste dikte en zonder voet, dus met twee gaatjes onderaan de pijp, 1 voor je voet en 1 voor je hiel. Zo gaat het voet stukje niet kapot en heb je iets meer lengte mocht dat nodig zijn. Ik ben heel tevreden! Lekker warm, mooi, lijkt ook van redelijke kwaliteit.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:32

Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is het al genoemd, maar vorige week vond ik bij de Hema thermo leggings en panty's in verschillende diktes. Zien er uit als een gewone nette panty, maar vond ze warm genoeg om ook tijdens de vorst te dragen.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:35

Qerty schreef:
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is het al genoemd, maar vorige week vond ik bij de Hema thermo leggings en panty's in verschillende diktes. Zien er uit als een gewone nette panty, maar vond ze warm genoeg om ook tijdens de vorst te dragen.

Die heb ik ook en zijn een prima alternatief. De fleecevariant was alleen wel echt warmer en wat ik daar het leuke van vind is dat er ook andere (noem het naturel) kleuren van zijn in plaats van alleen zwart of donkerblauw.

Ik wacht nog even tot ze ergens de fleecepanties op maat weer ergens op voorraad hebben :)