Nederlands Groen wilt mn contract veranderen?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

detos240

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 12:04

Kijk uit met dit soort praktijken!!!!!

Hier gebeld door de Hollandse Energie Maatschappij, kortgezegd de HEM
Stelletje bandieten!!!!!
Zij zeiden dat Total stopt en dat wij dus snel een ander energie leverancier moesten hebben.
Maar Total moet het contract uitdienen. (tot mei 2023)
We betalen nu voor bedrijf en prive 940 euro en mij HEM bijna 3000!
Zodra jij je SMS opent heb je een contract aan je broek.
Wij dus ook. Er onderuit zien te komen. Kon niet volgens hun. Wij zijn een bedrijf zeggen zij.
(We hebben een melkveehouderij)
We hadden al een nieuw contract afgesloten voor mei 2023 bij Nieuwe Stroom.
Dit bedrijf heeft ons zeer goed geholpen en zo konden wij nog af van die Boefjes (HEM)
Is ook een heel stuk van in Radar geweest.

Wij zeggen nu: Wil je een contract of iets dergelijks ons aanbieden dan persoonlijk of via de e-mail zodat we het kunnen doornemen!

Onze complimenten naar Nieuwe Stroom zeker een aanrader wat energie EN vooral de service.......

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 15:33

Manou schreef:
Een paar jaar gelden kreeg ik zo'n schimmig figuur aan de deur. "Ik ben van [onverstaanbaar], zoals u hebt kunnen lezen in de brief die u heeft ontvangen werken wij samen met de consumentenbond." (Natuurlijk nooit zo'n brief gezien). Enige reden dat ik het niet meteen heb afgekapt was dat ik de naam van het bedrijf wilde weten. Maar op mijn vragen naar de naam kreeg ik de volgende antwoorden:
"Wij bieden 5 cent korting per kWh." (zonder inderdaad te vragen waar ik nu zat.)
"precies dezelfde korting voor groene stroom."
"U kunt een paar honderd euro per jaar besparen." (Met de 5 cent korting kwam dat neer op een jaarverbruik van 2 tot 3 keer het gemiddelde huishouden)
Toen heb ik het maar opgegeven. Als zulke figuren nu aankloppen zullen helaas sommige mensen er gevoeliger voor zijn.

Ook altijd het zelfde je verstaat nooit voor welk bedrijf ze werken :')