Christina schreef:Heeft iemand al een IR badkamerspiegel? Wij moeten toch een nieuwe spiegel hebben dus dan lijkt me dat wel handig. In de badkamer ligt al vloerverwarming dus het is alleen maar als extra verwarming ipv de radiator.
Nou, toevallig. Stonden we gister voor een 2e keer bij te kijken. Nu stond hij al even aan en was flink warm, zelfs heet als je de spiegel een tijd aanraakte. Ik vond het alleen niet ver genoeg stralen, mijn man wel.
Ik moet mn man even vragen, die heeft foto's gemaakt van het vermogen.
Gianti schreef:Wat ik mij trouwens afvraag.. wij hebben best een vocht probleem in huis. Snel schimmel en slechte isolatie in badkamer. Hebben daarom ook een ontvochtiger. Heb je niet dat vocht langer blijft hangen als je je badkamer met een IR paneel verwarmt?
Hebben wij ook en daarom ook vraagtekens en twijfels bij verwarmen en de keuzes die we gaan maken.
Onze badkamer nu was al 1 en al schimmel. Dat hebben we schoongemaakt, maar is zo terug. Zit een raampje in die altijd open staat.
Wij isoleren het hele huis en hoop dat het in zijn totaal gaat helpen.
De nieuwe badkamer heeft geen raam en krijgt afzuiging, dus moet wel helpen. Daar ook wel goed ervaring mee in een vroeger huis en bij mn moeders huis.