Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Ik heb hem besteld met 20% korting.
Dacht toch al voor deze te gaan.
Ook flink wat tesa afdekfolie met 20% besteld.
Hier ook dat grove sier stucwerk![]()
Heel fijn... zit bijna door het hele huis.
Ik zie liever glad, maar om nu alles te gaan stucen is een duur grapje.
In het echt valt het niet zo op en stoort het mij niet.
[ [url=m/LznRJw.jpg]Afbeelding[/url] ]
listiglistje schreef:Ik heb hem besteld met 20% korting.
Dacht toch al voor deze te gaan.
Ook flink wat tesa afdekfolie met 20% besteld.
Hier ook dat grove sier stucwerk![]()
Heel fijn... zit bijna door het hele huis.
Ik zie liever glad, maar om nu alles te gaan stucen is een duur grapje.
In het echt valt het niet zo op en stoort het mij niet.
[ [url=m/LznRJw.jpg]Afbeelding[/url] ]
PSvanLot schreef:Ik ga het hier laten verven. Geen idee hoe de schilders bedacht hebben te gaan doen.
Ook worden er twee wanden behangen. Het behang wat we gekozen hebben is zo rete duur, dat ik daarmee niet zelf durf te tobben. Heb via Instagram stylingbymanon gevonden. Volg haar al jaren, maakt zo'n gaaf werk, en nu kan ze haar kunsten in mijn huis laten zien.
Vandaag te horen gekregen dat onze aluminium kozijnen en harmonicadeur in productie zijn! Hadden 20 weken levertijd, maar dat gaan ze gelukkig halen.
anca schreef:PSvanLot schreef:Ik ga het hier laten verven. Geen idee hoe de schilders bedacht hebben te gaan doen.
Ook worden er twee wanden behangen. Het behang wat we gekozen hebben is zo rete duur, dat ik daarmee niet zelf durf te tobben. Heb via Instagram stylingbymanon gevonden. Volg haar al jaren, maakt zo'n gaaf werk, en nu kan ze haar kunsten in mijn huis laten zien.
Vandaag te horen gekregen dat onze aluminium kozijnen en harmonicadeur in productie zijn! Hadden 20 weken levertijd, maar dat gaan ze gelukkig halen.
Ben benieuwd naar het eind resultaat. Wat ik zie op haar site spreekt mij niet erg aan maar misschien als je een totaal plaatje ziet is het anders/ beter.
Luxorvalkje schreef:Mijn hypotheek is rond.
Per 1 september krijg ik de sleutels van mijn nieuwe appartement. Ik heb alleen nog geen groot netwerk in mijn nieuwe stad.
Mijn vraag: zijn er hier mensen die een goede en betrouwbare loodgieter weten omgeving Haarlem? Betreft het vervangen van twee kranen en een douchekop in de badkamer, en het vervangen van een oude kolom radiator voor een nieuwe.
Ook zoek ik iemand / een website / app met kennis van interieur en slimme oplossingen. Ik moet een grote ruimte inrichten en heb bergruimte nodig, maar ik wil liever geen grote kasten wand.
Shiloh schreef:Het is een iPad app. Het heet Roomplanner. Het is alleen niet helemaal gratis als je alle features wil gebruiken. Ik heb nu voor een maand betaald en dan zeg ik het weer op. De plannen die je tijdens betaalde periode hebt gemaakt kun je daarna nog wel bekijken. Het is met name dat je geen toegang hebt tot alle meubels en zo.
Cemlys schreef:Floorplanner hebben wij ook voor de verbouwplannen, handig en makkelijk. Voor de echte inrichting ga ik mss ook even betaald gebruiken, onbetaald kun je wel een deel gebruiken van de meubels.
Weet iemand of er ook zoiets bestaat voor paardenstallen?