Dikke knuffel en veel sterkte, dit is geen fijne situatie. En zet het uit je hoofd dat jij geen goede dochter zou zijn. Dat is onzin.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jokari schreef:Dat is dus ook mijn bezorgdheid, tienus63.
Ik kan mij geen voorstelling maken van zo’n moeder (godzijdank) maar TS, let goed op jezelf. Gewoon voor je eigen gemoedsrust zou ik idd die sloten asap veranderen.
Anoniem schreef:Ik heb haar zojuist een verzoek gedaan dit weekend de sleutels in onze brievenbus te gooien. Mocht ze hier tegen gaan wil ik ze zondag bij haar ophalen. Mocht ze tegen blijven werken, maandag de sloten vervangen.
Het NU aangifte doen vind ik best wat. Ik zit natuurlijk enorm in mijn emotie en heb echt een hele beroerde nacht en dag gehad. Het liefst stel ik het uit tot maandag om even rustig te informeren en iets zekerder van mijn zaak te zijn.
Voor mijn gevoel ben ik op dit moment een hele slechte dochter en deze situatie raakt mij enorm. Ik moet het echt even een plekje geven en mijn emotie meer onder controle hebben.
Anoniem schreef:Het is niet mijn intentie haar hier als slechte moeder neer te zetten, dat wil ik even duidelijk maken.
Ik wil een oplossing voor de hele situatie. Al is de situatie eigenlijk in stukjes te breken. De schade aan haar auto, mij blokkeren, niet willen vertrekken. Juist door deze meerdere ‘stukjes’ is de situatie enorm gecompliceerd.
Een nieuw slot zou financieel enorm zonde zijn, maar als dat mij weer ietsje veiliger laat voelen in huis is dat het alles waard. We gaan aankomende dagen meemaken hoe zij zelf op het verzoek van sleutel inleveren reageert.
Anoniem schreef:Inderdaad 1 sleutel van de voordeur. Zou zoiets zelf te doen zijn? Mijn vriend is vrij handig.
Mijn vriend is het met me eens. Wij hadden gister een ruzie (hebben we echt zelden, nu een keer wel) waarbij we besloten een avond en nacht niet samen door te brengen. Als reactie daarop is mijn moeder naar mijn huis gegaan, wilde dus absoluut niet weg. Ze heeft de huisartsenpost, crisisdienst en politie gebeld. Want ik moest volgens haar opgenomen worden. Eenmaal zij uit mijn huis verwijderd heb ik de politie en crisis dienst gesproken en hun zagen absoluut geen reden waarom ik opgenomen moest worden. Oftewel de hele boel is onnodig door haar geëscaleerd. Ik heb mijn vriend vandaag gesproken en hij ziet ook in dat dit veel te ver is gegaan, heeft daarop mijn moeder gebeld en dit uitgelegd. En ze wilde niet inhoudelijk op dingen ingaan en begon over dat ze schade heeft aan haar auto en dat ze van mij houdt.
nafkedemi schreef:Gevalletje Victim blaming??
nafkedemi schreef:Gevalletje Victim blaming??