Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik zou juist het voorbehoud afwachten juist om de particuliere verkoper de kans te geven. Anders is er weer een grootkoper die een huis wegkaapt voor de neus van een particulier.en dan houdt je dezelfde ellende voor anderen in stand. Die grootkoper loopt niet weg.
karuna schreef:Ik zou juist het voorbehoud afwachten juist om de particuliere verkoper de kans te geven. Anders is er weer een grootkoper die een huis wegkaapt voor de neus van een particulier.en dan houdt je dezelfde ellende voor anderen in stand. Die grootkoper loopt niet weg.
karuna schreef:Is het voorbehoud over het hele bod of over een deel ervan? Opnieuw in de verkoop hoeft op zich niet toch. De makelaar zal neem ik aan de geinteresseerden in een lijstje houden tot de boel definitief is. Dat was bij mij wel zo namelijk
horsii schreef:Voorwaarden:
Wat je eventueel over wilt nemen
Oplevering(maand /datum)
Je bod en indien onder voorbehoud, welk deel
Ik vernoem ook onze financieel adviseur erin, dat onze mogelijkheden al uitgebreid besproken zijn.
SdaphneS schreef:horsii schreef:Voorwaarden:
Wat je eventueel over wilt nemen
Oplevering(maand /datum)
Je bod en indien onder voorbehoud, welk deel
Ik vernoem ook onze financieel adviseur erin, dat onze mogelijkheden al uitgebreid besproken zijn.
Bedankt. Heb ik er een beter beeld bij.
Ons financieel adviseur gaf aan dat we ook een bestand meekunnen sturen waarin al te zien is dat we overlegt met hem hebben en hoe we willen financieren. Is dat ook gebruikelijk om mee te sturen?