Dekbedovertrek, wat een ellende

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corinep

Re: Dekbedovertrek, wat een ellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 07:08

Ik ben erg blij met de lidl overtrekken.

Voor de kinderen heb ik (niet de goedkoopste) van action en big bazar en die vallen zeker ook niet tegen.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 07:52

Ik heb nu echt een heerlijke van dekbeddiscounter, dikke echt katoen van manilla. Ook gewoon een normaal mooi kleurtje ipv al die walgelijke teksten en patronen. Je matras hoes komt bij mij van de markt, die zijn overal zo dun en niet dik genoeg waardoor het er altijd lelijk uit ziet met je matras

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 08:12

Die fleece hoezen lijken mij ook heerlijk :j

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 11:03

meniekske schreef:
Ik heb er bij de dekbeddiscounter besteld. Er was toen zo'n actie van 3 halen 1 betalen, en ik heb toen de egyptisch katoen gekocht, en sindsdien wil ik niks anders meer :o

Precies dit :D
Wij hebben nu 4 dekbed overtrekken van Egyptisch katoen xD
Geweldig materiaal.

StalDiefdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 11:21

Ik koop ze bij Fonq van bijvoorbeeld Pip Studio, prima dikke kwaliteit. Wel alleen als ze uitverkoop hebben. ;-)

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 13:06

Heckett & Lane vind ik heel fijn en super mooie prints! Ik vind dekbedovertrekken echt veel te leuk om te kopen. Vreemde afwijking maar oké.

Bij Klaasvaakshop hebben ze veel merken, Heckett & Lane, Pip, Beddinghouse, Essenza, Cinderella, Damai, enz.
Tm 3 januari 20% korting met code BESTEWENSEN.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-21 13:32

janderegelaa schreef:

Hier heb ik naar gekeken, maar ik vind polyester dus helemaal niks.. Veul te warm.. :))

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 14:10

Ik lees even mee.

Toevallig vorige week bij Smulderstextiel besteld. Was katoen/flanel, vind ik wel fijn voor de winter.

Na ontvangst gewassen, wil ik het ophangen -O- -O- -O- -O- zoooo scheef, niet normaal. Zat geen recht kant meer aan, nog nooit zo iets gehad. Uiteraard gewoon netjes volgens de voorschriften gewassen. Hij mag gelukkig wel retour. Maar ben toch gelijk genezen.

Ik hou het maar gewoon bij Hema en Ikea, tevreden over en houden het lang vol.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 14:12

ik heb vorige week een overtrek besteld bij Snurk. Had al de flanel variant, nu de 'gewone' katoenen variant. Wat heerlijk, voelt zo lekker aan :)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 14:30

ik bestel iedere keer dezelfde bij La Redoute, met instopstrook. Ik was ze nogal vaak en heet en ze zijn met 3 jaar versleten en dan bestel ik gewoon weer dezelfde.

Mijn IKEA dekbedhoezen heb ik allemaal voorzien van een instopstrook, als die er niet aan zit, ligt mijn (zware katoenen) dekbed binnen een uur op de grond. Mijn man wil juist weer geen instopstrook en zo is er altijd wel wat :')