Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Gypsy schreef:Een warmtesensor onder de deken? Waar koop je dat dan?
Shae schreef:Ik denk dat we dit in de toekomst veel vaker gaan zien dan dat sommige reacties een beetje zijn als toen de mobiele telefoon geïntroduceerd werd; iedereen dacht dat het een onnodig speeltje was, maar bijna iedereen gebruikt het tegenwoordig.
PSvanLot schreef:Het voegt voor mij meer dan genoeg toe. Ik denk ook dat er enorm veel ontwikkeld en veranderd is in de afgelopen 30 jaar. Niet alleen voor ons privé gebruik, maar kijk ook eens naar het bedrijfsleven, zorg, betaalmiddelen etc.
Voorspellen wat er over 20 jaar veranderd is, is bijna onmogelijk, gekeken naar het verleden. Toen (en nu) wist/weet je ook niet wat belangrijk gaat zijn in de toekomst.
Dat jij het niets vindt, betekend niet dat het niets is.
xSCWx schreef:Ik vergat nog veel meer van onze smart producten (het is hier al zo normaal geworden). In de wc en badkamer staan sensors die het licht laten aangaan als je binnen komt. 's nachts na 12u gaat het licht gedimd aan zodat je tijdens het nacht plassen geen fel licht in hoeft te turen De lampen in de woonkamer gaan zelf aan een half uur voor zonsondergang, als we 's avonds thuis komen gaan alle lampen aan op een geselecteerd programma. We kunnen de tv uit en aan doen via google home, het volume konden we ook ermee regelen maar dat werkt niet helemaal lekker samen (ivm Bose) dus krijgen we niet meer goed connected.
xSCWx schreef:Ieder zo zijn ding wij zijn er blij mee
pien_2010 schreef:Hoe werkt dat dan Lielle?
Ik ben al blij dat ik via de print app vanaf de telefoon mijn printer kan regelen, maar dan houdt het hier ook wel op.
Cookies schreef:PSvanLot schreef:
Dan heb ik toch liever mijn Quooker
Trekt zo'n Quooker niet veel stroom? Moet toch constant het water warm dan wel koud houden.