tirzasarah10 schreef:MarjanB schreef:Nou de overdracht is vervroegd naar 1 december![]()
Zijn er hier nog mensen met aanbevelingen qua koord voor de omheining en op welke afstand de palen? En wel of geen rubber matten op de vloer in de inloopstal, zo ja welke zijn aan te raden? Er loopt een gootje door de stal.
Ik heb mijn tegels in de inloopstal toevallig van het weekend er uit gehaald voor onze verhuizing maar man wat is dat goooooor. Als je paarden binnen plassen ondanks een gootje zou ik dat niet doen.. onder de overkapping was het overigens echt top!! Daar gingen ze niet op plassen nl
Ik heb mijn stallen onlangs afgebroken en de matten van de week verwijderd. Lagen op geel zand. Op de matten vlas. Zaten ook echt wel kieren tussen sommige matten maar het was zo goed als schoon. Vrijwel
Geen verkleuring van zand, droog. Ene stal had van die speeltuin rubber matten van 3 cm dik en een meter2 groot. De andere stal massieve rubber matten. Beide droog. Flinke laag vlas vangt hier alles wel weg blijkbaar.