Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
petraaken schreef:Als je hier in België slaagt in je rijexamen met een automaat krijg je dan ook enkel een rijbewijs voor een automaat. Mag je hier dus niet met een schakel auto rijden is mij altijd geleerd. Staat volgens mij ook op je rijbewijs dan. Vandaar dat iedereen hier in België met een schakelauto lest niet met een automaat.
Na jaren met diesel gereden te hebben 2 jaar geleden mijn diesel auto er uit gehooid en een benzine gekocht. Nooit problemen gehad met de omschakeling.
Dilan93 schreef:Ik heb nog wel eens dat ik veel te veel gas geef, vooral als de weg iets omhoog loopt en ik weg wil rijden
Nooit een ster geweest in de hellingproef, had m goddank ook niet op mn examen
. Koppeling laten opkomen tot het aangrijpingspunt, beetje gas geven. Op een gegeven moment komt de snoet van de auto iets omhoog: handrem eraf halen en je rijd zonder problemen weg 
Mkango schreef:Verlaten parkeerplaats zoeken en veel oefenen.Het is een kwestie van gevoel krijgen, en dat kan alleen als je het doet.
Ik heb er zelf geen moeite mee, maar mijn koppeling was ooit kapot en ik kon alleen naar zijn 2 of 4... En vanuit zijn 2 is het net een diesel
gaat prima... cp112 schreef:Mer1980 schreef:Je kan de auto ook in zijn 2 zetten en dan optrekkenIk heb er zelf geen moeite mee, maar mijn koppeling was ooit kapot en ik kon alleen naar zijn 2 of 4... En vanuit zijn 2 is het net een diesel
gaat prima...
Dan ben je wel rap door je koppelingsplaten heen
werkte alsnog wel prima. Texas02 schreef:Nou, ik vind niet dat dat mag na 170.000km.. Dat is net ingereden..