Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
staan Rocamor schreef:Oei, daar zou ik toch even melden dat ik geen cent betaal en dat ik er onafhankelijke derde bij zou halen. Ik zou ze dan ook schriftelijk officieel in gebreke stellen denk ik. En wel zsm. Rechtsbijstand erop!
"dit mag gewoon van het contract". ja zo lust ik er ook nog wel een paar....
Ik zou denk ikstaan
Mri schreef:sorry, maar als er staat dat het bij meerdere soorten tegels niet strokend hoeft, dan ga je er MINIMAAL van uit dat de tegels die wel allemaal dezelfde maat hebben, dat die WEL strokend zijn geplaatst.
ik zou mij als tegelzetter doodschamen als ik dit zou afleveren.
Rocamor schreef:Mri schreef:sorry, maar als er staat dat het bij meerdere soorten tegels niet strokend hoeft, dan ga je er MINIMAAL van uit dat de tegels die wel allemaal dezelfde maat hebben, dat die WEL strokend zijn geplaatst.
ik zou mij als tegelzetter doodschamen als ik dit zou afleveren.
maar alle tegels hebben dezelfde maat, toch? 60 cm? Hooguit de hoogte een afwijkende maat geloof ik?

_Denise_ schreef:Vandaag geweest en het ziet er niet hoopvol uit. Ze houden zich aan het contract waarop staat dat dit gewoon mag. Ze gaan de afzuiging wel regelen en ook het stucwerk dat niet netjes is gedaan wordt veranderd. Ze adviseren om een donkere voeg te nemen zodat het minder opvalt.
De tegels zijn ook niet meer op voorraad, zouden we dus grote delen opnieuw willen laten tegelen dan zitten we weer een hele lange tijd zonder badkamer.
Ik heb er flink de balen in en ga nog even nadenken voordat ik overhaaste beslissingen maak. Ze bellen vanavond nog een keer terug.