Sheran schreef:CastaMickey schreef:
Dan werken wij gewoon anders haha. Ik moet ook bizar veel eten om op gewicht te blijven en dan moeten er eigenlijk nog behoorlijk wat kilo's bij voor ik een gezond gewicht hebmaar ik heb er gewoon een extreme hekel aan als dingen vies zijn. Na het koken was ik eerst heel snel mn pannen af en dan ga ik pas eten. Ik heb een hekel aan koken dus ik kook nooit uitgebreid. Bovendien woon ik heel klein dus is er geen plek voor rommel. Als ik meer plek heb dump ik het in een hoek en vergeet ik het, maar in mijn kamer kan ik er gewoon echt niet omheen haha. En als ik wat meer heb dan doe ik het neit en wordt het alleen maar meer en meer. Het is een beetje alles of niet bij mij, een afwasbak met een laag stof of een hele berg afwas
en dan heb ik liever dat eerste
Volgens mij werken wij precies hetzelfde, ik zou dit geschreven kunnen hebben. Ik zal er nog wel even bij zetten dat ik nu dus echt iedere avond een wekker heb staan met dat ik die afwas moet doen.
. Ik ben inderdaad ook zo erg dat ik met koken zo min mogelijk vies wil maken en idd de pannen meteen afwas. Dus de afwas van 1 dag valt meestal ook wel mee (2 bordjes, paar messen, 2 glazen) maar daar zie ik dus al als een berg tegenop

Ik kan ook echt chagrijnig worden als mijn vriend er is, die ruimt niks op en pleurt gewoon 3 pannen op tafel na het koken. En na het eten gaat ie rustig op de bank zitten. Dat ik denk: "uuuh de afwas?!" Gruwelijk hahaha
maar ik heb er gewoon een extreme hekel aan als dingen vies zijn. Na het koken was ik eerst heel snel mn pannen af en dan ga ik pas eten. Ik heb een hekel aan koken dus ik kook nooit uitgebreid. Bovendien woon ik heel klein dus is er geen plek voor rommel. Als ik meer plek heb dump ik het in een hoek en vergeet ik het, maar in mijn kamer kan ik er gewoon echt niet omheen haha. En als ik wat meer heb dan doe ik het neit en wordt het alleen maar meer en meer. Het is een beetje alles of niet bij mij, een afwasbak met een laag stof of een hele berg afwas
en dan heb ik liever dat eerste
. Ik zal er nog wel even bij zetten dat ik nu dus echt iedere avond een wekker heb staan met dat ik die afwas moet doen.

gaan we in t nieuwe huis overal doen. Zeker in combinatie met een Phillips ambilight tv! Wil dan ook nog een Sonos surround set, die hebben ook Google assistant erop.