Ik leg mijn voeten altijd in de teruggeslagen instopstrook
Evelyne79
Geplaatst: 05-01-21 22:54
Via Eurosparen krijg je nu korting bij Walra
Eleionomae
Geplaatst: 06-01-21 07:37
Suzanne F. schreef:
Smulders textiel.
Inderdaad, zij hebben zulk mooi spul. Ik heb zelf o.a. van Dycke en Pip Studio. Als je dat soort merken hebt gehad, weet je direct dat wat je eerder had toch echt niet zo lekker meer slaapt
_Nancy
Geplaatst: 06-01-21 07:47
Ik heb bij dekbeddiscounter een dekbed besteld van Egyptisch katoen geloof ik, was wel wat duurder geloof ik. En nog een andere goedkopere gekocht van €30-€40 ongeveer..
Nou, dat verschil voel je wel Dat Egyptisch katoen is echt heerlijk, veel zachter en fijner dan het andere.
Edit; nou ik zie nu dat het dekbed overtrek wat wij hebben flink is afgeprijsd, €48 nog maar Misschien wel het proberen waard?
Wat een hoop reacties en verschillende meningen. Ik heb flink wat sites bekeken, maar weet nog niet precies wat ik wil. Had er 1 van zo! In mijn winkelmandje bij smulderstextiel, maar die was ineens niet meer leverbaar
Weet ook niet precies wat ik wil. Wij hebben redelijk druk fotobehang, wil dus eigenlijk iets rustigs maar ook niet te saai.
SaskiaB
Geplaatst: 08-01-21 16:12
Ik heb fijne van Essenza en ook hele mooie van Marc O'Polo!
Nog even voor de mensen die enthousiast waren over de Sofiben dekbedhoezen. Schrijf je even in voor de nieuwsbrief, er komen best vaak acties langs met wat korting wat op zo'n bedrag toch wel fijn is!