Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Een stel boekenkasten met evt nog een leeshoekje en klaar. 

nooit meer krabben!) en mijn voorlopig huurcontract door kunnen lezen.
En wat betreft de kleur, ik snap dat je voor de middelste gaat!
Ik geloof dat de helft van de parkeerplekken voor bewoners is (van 5 appartementen complexen) en de rest is openbare garage voor de boulevard/winkels/strand.
)
Want er waren toch wel veel dingen die 3 maanden terug nog heel logisch leken en nu ineens niet meer. Ik noem het maar de onervarenheid op verhuis gebied
Ik had ook al wat meer dozen volgestouwd met boeken (wees gerust ik gebruik verzenddozen van de bol.com etc. -> kleinere dozen volstouwen is beter voor t gewicht, die les had ik al wel meegekregen). Dat zijn dingen die ik echt later pas nodig heb dus hoppa boeken als eerste weggezet, daarna servies en keukengerei, de handdoeken juist naar voren gehaald (badkamer is een van de eerste dingen die af zal zijn). Koffie en thee apparaten staan nu vooraan, net als mijn "first-day-box" incl lampen (ook handig zeg maar), gereedschap, wcpapier en schoonmaak spullen.
Dat weekje vrij, ik zag per toeval dat dat de week is van tweede paasdag. Dus de hele week vrij zijn kost me maar 3 dagen, dat is toch extra leuk vrij nemen!

Wel twee liften, maar met 88 appartementen zal het wel af en toe wachten worden
Heel veel succes haha!