Mer1980 schreef:wauw dat is inderdaad dag dak en dag asbestnu even droog blijven
Er staat niks in. Dat scheelt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DemDeempel schreef:Ik kom ook volgen als dat mag![]()
Wat een groot maar geweldig project, was echt mijn droom maar nu ik aan het klussen ben in een woning waar niet zoveel aan hoefde gebeuren heb ik pas echt veel respect gekregen voor mensen die dit aandurven haha.
Maar een verbouwing van 3 jaar in jullie vorige woning, vond je dat niet enorm moeilijk om achter te laten. Al kan ik mij goed voorstellen dat dit een giga kans is.
DJZ schreef:Ziet er al goed uit![]()
[ [url=m/XSgSDx.jpg]Afbeelding[/url] ]
boemel schreef:[ [url=m/SFi0Xt.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bovenverdieping begint op te schieten.
Er worden 2 extra ruimtes gemaakt met schuifdeuren op de veel te grote overloop.
1x toekomstige 2e badkamer.
1x chillhok kids voor spelletjes, boeken en TV.
Volgende week komt de 2e laag op de vloer.
Daarna kan de vloerverwarming ingefreest worden.
10 Maart wordt door een bedrijf het gehele dak geïsoleerd.
Daarna kunnen we met de afwerking beginnen en kunnen we een afspraak maken met de stukadoor.
Beneden wordt volgende week de betonvloer gestort.
Dan wordt meteen beton gestort voor de paardenstal.
Ben heel benieuwd hoe t wordt.
Knert schreef:boemel schreef:[ [url=m/SFi0Xt.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bovenverdieping begint op te schieten.
Er worden 2 extra ruimtes gemaakt met schuifdeuren op de veel te grote overloop.
1x toekomstige 2e badkamer.
1x chillhok kids voor spelletjes, boeken en TV.
Volgende week komt de 2e laag op de vloer.
Daarna kan de vloerverwarming ingefreest worden.
10 Maart wordt door een bedrijf het gehele dak geïsoleerd.
Daarna kunnen we met de afwerking beginnen en kunnen we een afspraak maken met de stukadoor.
Beneden wordt volgende week de betonvloer gestort.
Dan wordt meteen beton gestort voor de paardenstal.
Ben heel benieuwd hoe t wordt.
Goed te zien dat jullie erg netjes werken. Je ruimte schoonhouden is niet alleen goed voor je veiligheid, maar motiveert ook enorm.
Zie hier echt een mooie schone overzichtelijke werkplaats. Vaak is het bij klussers een zooitje.
Maar waarom hebben jullie er niet voor gekozen die oude tuimelramen te vervangen?
Hoe is het met de wei? Al een beetje Fries-proof?
pmarena schreef:Wat een ontzettend leuk spulletje heb je daar zeg, wat een rust en ruimte om je heen
En wat is het onvoorstelbaar netjes opgeruimd ook overal, ligt er super strak bij joh