Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Texas02 schreef:Blussem schreef:4 jaar. Meestal kies ik voor de Samsung Gallaxy S telefoons omdat zo beetje de enige telefoons zijn die waterdicht zijn. Ik ben verbaasd dat er nog steeds zo weinig telefoons goed waterdicht zijn.
Ik vond het altijd zo'n onzin.. waterdichte telefoons.. je houdt die dingen toch niet onder de kraan dacht ik altijd.. Totdat paardlief een keer met me in de sloot sprong op buitenrit.. Wat was ik toen blij dat mijn Samsung Galaxy A5 2017 waterdicht is..
Blussem schreef:Texas02 schreef:Blussem schreef:4 jaar. Meestal kies ik voor de Samsung Gallaxy S telefoons omdat zo beetje de enige telefoons zijn die waterdicht zijn. Ik ben verbaasd dat er nog steeds zo weinig telefoons goed waterdicht zijn.
Ik vond het altijd zo'n onzin.. waterdichte telefoons.. je houdt die dingen toch niet onder de kraan dacht ik altijd.. Totdat paardlief een keer met me in de sloot sprong op buitenrit.. Wat was ik toen blij dat mijn Samsung Galaxy A5 2017 waterdicht is..
Je moet eens weten hoe makkelijk het juist is dat je telefoon eventjes onder de kraan kunt wassen
[/quote]
[/quote]
Hier bijvoorbeeld: https://www.therecycler.com/posts/the-e ... artphones/ Bijvoorbeeld: voor de 100 gram edelmetaal in een smartphone moet 34 kilo gesteente worden weggehakt door een mijnwerker, die vaak ook nog onderbetaald is... Nu ja je snapt het hopelijk. Kijk ernaar, alsjeblieft! Tallie1979 schreef:Inmiddels 5 jaar. In augustus de batterij na ruim 4 jaar laten vervangen.
Ik heb een iPhone 6. En de mannen bij de reparateur zien zelden telefoons van deze leeftijd in de spik en span staat van de mijne. Geen krasje te bekennen.
Dus ik ga voor een record
Blussem schreef:Texas02 schreef:Ik vond het altijd zo'n onzin.. waterdichte telefoons.. je houdt die dingen toch niet onder de kraan dacht ik altijd.. Totdat paardlief een keer met me in de sloot sprong op buitenrit.. Wat was ik toen blij dat mijn Samsung Galaxy A5 2017 waterdicht is..
Je moet eens weten hoe makkelijk het juist is dat je telefoon eventjes onder de kraan kunt wassen
Ook niet mee onder de douche ofzo.. Degene die graag een antwoord ergens op wil, wacht maar totdat ik klaar ben.. Ik zit sowieso niet de hele dagen op de telefoon, dus men moet bij mij vaker geduld hebben

Banyu schreef:Ik heb mijn Note10+ nu 1.5 jaar. Vanaf mei kan ik qeer verlengen. Nog geen idee wat ok doe, ligt eraan wat we uit komt, en hoeveel het verschil is.. Redelijk vaak gevallen, op steen emd en nergens schade!
Wil 'm alleen van het weekend even opruimen, of wellicht terug naar fabrieksinstellingen zetten