Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Skessa_ schreef:Mijn eis was ook niet te groot, goede camera en heel veel batterij.
Mijn vorige telefoon deed t nog prima, maar was het gewoon beu dat ie iedere paar uur aan de lader moest.
Eis aan kleine telefoon ook bij moeten stellen. Maar eerlijk is eerlijk, je bent er zo aan gewend.
En nogmaals, Samsung m31, helemaal top. Ik doe ruim 1,5 dag met mn telefoon zonder opladen![]()
De camera is top en is nu onder de 250€
Mizora schreef:Je zou met deze site kunnen spelen. Helaas zie ik geen uitkomstdatum staan. Vandaar minimaal 30gb interne opslag, maar daar valt dus ook mee te spelen.
[url]https://versus.com/en/phone?filter[]=thickness%3D5,11&filter[]=height%3D67,135&filter[]=width%3D42,72&filter[]=ram%3D2,16&filter[]=bluetooth%3D3,6&filter[]=internal_storage%3D30,313[/url]
JustMe8484 schreef:Skessa_ schreef:Mijn eis was ook niet te groot, goede camera en heel veel batterij.
Mijn vorige telefoon deed t nog prima, maar was het gewoon beu dat ie iedere paar uur aan de lader moest.
Eis aan kleine telefoon ook bij moeten stellen. Maar eerlijk is eerlijk, je bent er zo aan gewend.
En nogmaals, Samsung m31, helemaal top. Ik doe ruim 1,5 dag met mn telefoon zonder opladen![]()
De camera is top en is nu onder de 250€
Oh, ik dacht dat ik de m31 al goed vergeleken had maar zie nu dat dat niet zo is...
En nu twijfel ik weer. Ik ga nog even zoeken welke updates hiervoor te verwachten zijn want verder lijkt hij beter dan de a51. Enkel 64gb geheugen ipv 128, maar daardoor denk ik net 20 euro goedkoper (das toch weer een hoesje)