Kleine budget smartphone met relatief goede camera?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Re: Kleine budget smartphone met relatief goede camera?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:31

Gisteren toevallig een a51 gehaald voor mijn ouders. Veel opslag en goede camera. Vind het nu op het eerste zicht een fijne telefoon!

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:33

Ik heb sinds n week de A51, dik tevreden over de snelheid en gebruik. Batterij is echt top! Laad ook super snel op.

De camera is prima, veel mega pixel maar ik wil graag fotos maken tijdens mn buitenritten en daar heeft hij soms moeite mee door de beweging maar ik moet zeggen, ik moet ook nog een beetje uitvinden hoe en wat. Er zitten erg veel opties op.
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 25-11-20 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-20 20:33

Skessa_ schreef:
Mijn eis was ook niet te groot, goede camera en heel veel batterij.

Mijn vorige telefoon deed t nog prima, maar was het gewoon beu dat ie iedere paar uur aan de lader moest.

Eis aan kleine telefoon ook bij moeten stellen. Maar eerlijk is eerlijk, je bent er zo aan gewend.

En nogmaals, Samsung m31, helemaal top. Ik doe ruim 1,5 dag met mn telefoon zonder opladen <3
De camera is top en is nu onder de 250€

Oh, ik dacht dat ik de m31 al goed vergeleken had maar zie nu dat dat niet zo is...
En nu twijfel ik weer. Ik ga nog even zoeken welke updates hiervoor te verwachten zijn want verder lijkt hij beter dan de a51. Enkel 64gb geheugen ipv 128, maar daardoor denk ik net 20 euro goedkoper (das toch weer een hoesje)

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:38

Mizora schreef:
Je zou met deze site kunnen spelen. Helaas zie ik geen uitkomstdatum staan. Vandaar minimaal 30gb interne opslag, maar daar valt dus ook mee te spelen.

[url]https://versus.com/en/phone?filter[]=thickness%3D5,11&filter[]=height%3D67,135&filter[]=width%3D42,72&filter[]=ram%3D2,16&filter[]=bluetooth%3D3,6&filter[]=internal_storage%3D30,313[/url]

Dankjewel, hier heb ik echt wel wat aan. Een opvolger uit de lijn van mijn vorige twee komt ook naar voren zie ik, voor een prijs die ook nog heel redelijk is.
Even kijken of ik met de rest van de specs een beetje uit de voeten kan.
(hotspot moet echt goed zijn, intern geheugen royaal, gps goed en een beetje outdoorbestendig. Dat zijn voor mij de belangrijkste eisen)

Dank, ik kijk even verder op die site, even een beetje rommelen!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:46

Ze worden steeds groter en als je daar aan toe blijft geven, heb je straks toch een grote. Voor mn Nokia1 had ik ene samsung S4 mini Die vond ik al iets groot en de nokia helemaal. Daarvoor een htc en was een fijn maatje. Daarvoor die hele kleine sony ericsson bijv. Dat is wel de kleinste die ik heb gehad.

Ik internet er vrijwel niet op, maar erger me wel aan de mindere camera en het hele trage scherm.

Mijn man heeft een Nokia2 en die kan al niet meerop de telefoon stand bellen, alles moet op de speaker. Hij speelt er veel muziek op af.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:33

JustMe8484 schreef:
Skessa_ schreef:
Mijn eis was ook niet te groot, goede camera en heel veel batterij.

Mijn vorige telefoon deed t nog prima, maar was het gewoon beu dat ie iedere paar uur aan de lader moest.

Eis aan kleine telefoon ook bij moeten stellen. Maar eerlijk is eerlijk, je bent er zo aan gewend.

En nogmaals, Samsung m31, helemaal top. Ik doe ruim 1,5 dag met mn telefoon zonder opladen <3
De camera is top en is nu onder de 250€

Oh, ik dacht dat ik de m31 al goed vergeleken had maar zie nu dat dat niet zo is...
En nu twijfel ik weer. Ik ga nog even zoeken welke updates hiervoor te verwachten zijn want verder lijkt hij beter dan de a51. Enkel 64gb geheugen ipv 128, maar daardoor denk ik net 20 euro goedkoper (das toch weer een hoesje)

Op youtube staan heeeel veel vergelijkingsfilmpjes. Daar zou je nog even naar kunnen kijken, heb ik destijds ook gedaan.
Geheugen kun je evt uitbreiden met een kaartje. En het is nog een hele nieuwe telefoon, dus updates zullen er voorlopig gewoon komen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-20 13:43

Contact gehad met samsung. Android 11 en 12 gaat ie sowieso krijgen. Zij gaven wel aan dat het goed was te kijken of je een Benelux model krijgt omdat je dan zeker weet dat je mee gaat in de Nederlandse updates. Met een niet Benelux model kan dat anders zijn...

Dus contact gehad met coolblue en bol wast ze verkocht worden en daar is dat wel zo. Dus vanmiddag maar eens naar coolblue

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 13:40

Zojuist bij de coolblue geweest en het is de galaxy m31 geworden. Ik heb een hoesje een screenprotector besteld en zodra die er is ga ik 'm in gebruik nemen. Ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen...

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-20 16:09

Voor als er nog mensen hier terecht komen opzoek naar een telefoon.
Ik heb de samsung galaxy m31 nu ongeveer een week in gebruik.
Opzich een prima telefoon erg tevreden over bediening, apps en camera.
Maar: die net geen centimeter groter irriteert me wel een beetje. Hij zit in mijn broekzak gewoon in de weg. Op mijn werk stop ik m in mn jaszak maar met bukken ed. is dat toch ook niet altijd prettig. Het zal nog even wennen zijn en zoeken naar de juiste plek om m mee te dragen en spijt heb ik niet echt. Maar de volgende x ga ik ws wel weer voor kleiner.