Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Thanks!!
We kunnen het alleen via de app regelen. Kom je thuis, lichten aan, moet je eerst die app openen en dan is er net een update of je telefoon is leeg

Majabeestje schreef:Hier sinds kort ook Hue.
Ben er nog niet blij meeWe kunnen het alleen via de app regelen. Kom je thuis, lichten aan, moet je eerst die app openen en dan is er net een update of je telefoon is leeg
![]()
De kinderen raken soms uit gewoonte de schakelaars aan, kan je hem weer opnieuw instellen.. (terwijl je net aan het koken bent ofzo).
En ik heb nog geen fijn licht ontdekt. In de keuken bij de eettafel wil ik een gezellig licht maar de keuzes 'ontspannen' of 'gedimd' geven veel te weinig licht waardoor het alsnog ongezellig is.
Hebben jullie tips voor een prettig licht wat niet te fel is maar wel licht genoeg?
Denise_Storm schreef:Oja en @Cer: over die kamers, wij hebben inderdaad alleen Hue in de woonkamer, keuken en gang. Omdat ik ook de slaapkamer bijv gewoon in wil lopen zonder telefoon en het lichtknopje wil gebruiken dan. Wel zit er Hue in de lampjes op de nachtkastjes, dat vind ik dan wel weer ideaal (ook ivm met de wake up functie, dan gaan je lampjes sochtends langzaam aan).

ik heb zelfs geen gewone wekker meer, maar alleen nog dit licht
.. daar zit je op zich toch niet zo superlang meestal (en anders moet je even zwaaien) .. maar als ik schoon wil maken moet het licht wel langer aanblijven. Maar dat kan dus met die tijdsslotenEleeke schreef:Nav dit topic me een beetje te buiten gegaan aan hue. Onder andere de lampen en synchronisatie module voor de tv.
Maar ik heb een vraag waar jullie misschien iets mee kunnen :
Heb je voor de wake-up functie de gekleurde nodig of kun je daar de goedkopere ambi witte voor gebruiken?