Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pearlie schreef:Rocamor schreef:Pearlie, moet je tegen schemer of in de avond / nacht gaan...
Ik was zo bij met de zomer, want werd dan ook minder met die ratten geconfronteerd.
Zijn er dan ratten???
Ik kom meestal tegen de schemer nog in de stal, maar zie altijd alleen maar muizen...
DubbelDun schreef:DubbelDun schreef:Duo _Penotti deed het hier ook altijd goed.Rex_Rolfo schreef:Ik denk dat de bokker-in-kwestie hier de lol wel van in zietIk vind het niet kunnen om Bokkers als aas te gebruiken!!![]()
FrNo schreef:Heb je dan niet de kans dat de rat de hond bijt?
Ik heb twee honden, en ik durf wel een muis los te laten en te laten vangen, maar een rat (nog) niet.
frankiej schreef:FrNo schreef:Heb je dan niet de kans dat de rat de hond bijt?
Ik heb twee honden, en ik durf wel een muis los te laten en te laten vangen, maar een rat (nog) niet.
Nee hoor, de Jack is wel zo rap met grijpen en schudden dat de rat geen kans meer krijgt. Wel zijn ze al eens gebeten als ze met de rat aan het vervelen gingen als die nog opgesloten in de kooi zat. De rat kan net met zn snuit door dat gaas. Gevolg is wel dat de honden er nog feller door worden.
Petrichor schreef:Even een update, helaas hebben we nog steeds niks gevangen! We hadden 3 klemmen staan met allemaal verschillende voeding en dan nog 1 grote val. Ze zitten er niet bij, wel elke keer de vlasbalen kapot en tot mijn grote ergenis de hooibalen helemaal onder de stront en dan niet een klein beetje maar zoveel stront dat je denkt dat het er wel 50 zijn. Vandaag alle hooibalen van de kant gehaald en wat blijkt er zat een gat in het hout onder de hooibalen, dat gat komt uit in een kelder/kruipruimte dus waarschijnlijk komen ze daar vandaan. Vandaag is dat gat gedicht dus hopelijk is het probleem daar mee verholpen.