Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tezzy schreef:Ik heb hier de kast wel zo goed als tegen de muur aan staan, alleen een plint van 12mm dik die er tussen zit. Lade kan prima open met de deur niet tegen de muur (handgreep die tegen de muur komt)
Ik kan wel een foto maken als jullie willen?
Het enige wat ik vervelend vond aan scharnierdeuren is de plek van bevestiging en daardoor je lades op een andere hoogte moeten monteren
Ceetje_bokt schreef:Tezzy schreef:Ik heb hier de kast wel zo goed als tegen de muur aan staan, alleen een plint van 12mm dik die er tussen zit. Lade kan prima open met de deur niet tegen de muur (handgreep die tegen de muur komt)
Ik kan wel een foto maken als jullie willen?
Het enige wat ik vervelend vond aan scharnierdeuren is de plek van bevestiging en daardoor je lades op een andere hoogte moeten monteren
Ik heb hierdoor als onderste lade zo’n mand als lade. Die kan wel helemaal onderin.
_Lorette_ schreef:Sorry, ik schop het (heel) oude topic ook omhoog.
Wij moeten switchen naar scharnierdeuren i.p.v. schuifdeuren. Het liefst plaatsen we kasten over de gehele breedte van de muur. Hoeveel ruimte hebben de scharnierdeuren nodig om ze goed te kunnen openen, zodat de lades in de kast open kunnen?
Stel dat de muur 3 meter lang is, dan kan je deze waarschijnlijk niet vullen met Pax kasten van 3 meter? Omdat de deuren dan niet genoeg ruimte hebben voor het openen om de lades naar voren te trekken? Of wel?
![]()
![]()
Al onze kasten hebben deze inrichting:
[ Afbeelding ]
Leeslampje, ik denk niet dat je er nog iets aan hebt, maar wij gebruiken inmiddels van die Skubb (dacht ik?) bakken voor de lades. Dat kan ook wel in de draadmanden.