Wat gaat er bij jou al verbazingwekkend lang mee?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anna_98

Berichten: 465
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:37

ellepel schreef:
ik zag de stofzuiger op de eerste pagina en ik heb er ook een staan die echt al flink oud is!
deze

[ [url=m/hSx6vS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat grappig, wij hebben hier exact dezelfde stofzuiger staan, maar dan een tintje donkerder.

Onze broodrooster gaat ook al erg lang mee. M'n vader heeft hem ooit cadeau gekregen voor z'n eerste huwelijk, dat zal inmiddels al zo'n 35 jaar geleden zijn.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:37

senna21 schreef:
Een vijftien jaar oude laptop +:)+ *\o/* . Cool!

Ohja! Ik heb ook een laptop die ongeveer 20 jaar oud is, zit geen internet op en werkt nog op Windows 98, maar hij is perfect om weefsels op te ontwerpen voor mijn weefgetouw.

Morganlefay

Berichten: 8728
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:51

Mijn boxen Prologue 8 van Pioneer 3weg basreflex, zijn ergens uit de begin jaren '90 en doen het nog steeds.
En hangen nu aan een nieuwe Pioneer tunerversterker en een bluray :P :9

Hilary

Berichten: 9207
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:54

annaburg schreef:
ellepel schreef:
ik zag de stofzuiger op de eerste pagina en ik heb er ook een staan die echt al flink oud is!
deze

[ [url=m/hSx6vS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat grappig, wij hebben hier exact dezelfde stofzuiger staan, maar dan een tintje donkerder.

Wij ook! Een donkergrijze, dat klepje waar de opzetstukken achter bewaard kunnen worden gaat niet meer dicht en er steekt ook zo’n ijzerdraadje uit, maar stofzuigen doet ie nog prima!

Verder hebben we een desktop met WindowsXP; internet zit er niet meer op, maar ik kan er nog ouderwetse Roller Coaster Tycoon en The Sims 1 op spelen, dat is ook het enige waar ie nog voor wordt gebruikt. Oh en laatst om te controleren wat er nog op de floppy disks stond die we in een doos vonden.

fjordjes

Berichten: 12098
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Wat gaat er bij jou al verbazingwekkend lang mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:00

Mijn allereerste paardenborstels! Is zo'n setje van harry's horse in een rugtasje. Ik heb het hele setje nog en alles is nog heel. Ik was 8 jaar toen ik die kreeg van mijn oma en ik ben inmiddels bijna 31 dus tel maar uit.

Gaat om dit setje maar dan in het rood

Afbeelding

criollo_yess

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:18

Een kamerplant die ik na het overlijden van mijn opa uit de boedel heb meegenomen. Deze heb ik zeker al 30+ jaar!
Afbeelding

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:20

chanicha schreef:
Mijn Miele wasmachine!
Ik heb die gereviseerd gekocht en hij draait hier nu al 15 jaar maar is ruim 20 jaar oud als ik het serienummer moet geloven.
De machine heeft hier echt wel geleden met mijn dochter met kinderen in huis en 3 wassen per dag!

Hier ook een miele wasmachine en droger. Type gala, beiden ca. 22 jaar oud. Bij de wasmachine 2 jaar geleden zelf een nieuwe printplaat en schokbrekers ingezet t.w.v. 100 euro. Loopt nog steeds als een zonnetje.

Morganlefay

Berichten: 8728
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:22

criollo_yess schreef:
Een kamerplant die ik na het overlijden van mijn opa uit de boedel heb meegenomen. Deze heb ik zeker al 30+ jaar!
[ [url=m/Ix9LTF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een clivia

Snippergroen

Berichten: 6711
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:22

Een radio met cd en casette speler die ik kreeg voor mn 10e verjaardag en dus al 18 jaar oud is. Werkt als een raket en ziet er nog uit als nieuw :)

imaudy
Berichten: 5129
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:27

Mijn longeerlijn gaat als 11 jaar mee en ziet eruit als nieuw. Oke, ik longeer graag zonder lijntje haha.
En een jasje van zo'n 20 jaar oud, ik heb hem nog regelmatig aan.

Zoolgangster

Berichten: 9782
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:31

criollo_yess schreef:
Een kamerplant die ik na het overlijden van mijn opa uit de boedel heb meegenomen. Deze heb ik zeker al 30+ jaar!
[ [url=m/Ix9LTF.jpg]Afbeelding[/url] ]


Een clivia! Leuk, ik heb van een 80 plusser ook een clivia gekregen, heb hem al jaren, je ziet ze nergens meer in de winkels.

Sabertje

Berichten: 965
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Well

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:35

Ik heb een hoofdstel van zo’n 20/25 jaar oud. Sinds een jaar niet meer heel regelmatig gebruikt, maar voor die tijd minstens 5x per week. Ben er best trots op want ben ook geen super poetser.

_Lorette_

Berichten: 12140
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:36

Mijn stereoset die ik bijna 24 jaar geleden kreeg. Als klein meisje was dat een waanzinnig cadeau. Dat ding heeft zoveel meegemaakt en mij zoveel blijdschap bezorgd. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen. :P Hij doet het ook nog perfect, ondanks vele mishandelingen.

Also, mijn haarborstel. Hij was al een eeuwigheid van mijn moeder en ik gebruik hem al mijn hele leven. Wel eens een nieuwe geprobeerd, maar die beviel dan toch minder. :+ Hij moet meer dan 30 jaar oud zijn.

Manou

Berichten: 3382
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:39

In de lamp op mijn nachtkastje zit al 25 jaar dezelfde spaarlamp.

Stofzuiger begint ook oud te worden, dat was namelijk bijna 15 jaar geleden een afdankertje van iemand anders.

En ik heb een trui van 20 jaar oud. Vooral het feit dat ik een hoop maten dikker ben dan toen maakt dat bijzonder. (Nou draag ik die trui tegenwoordig alleen nog met klussen waar ik vuil wordt, niet meer geschikt voor het dagelijks leven.)

cissy

Berichten: 19891
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Wat gaat er bij jou al verbazingwekkend lang mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:48

Ik ging in 1991 het huis uit met mijn stereo installatie die ik al wat jaren had en dus nog heb. Mijn koelkast en diepvries zijn uit dat jaar. Mijn magnetron is iets jonger maar niet veel.
TV is ook 3e hands Philips Ambilight, ik heb ook mijn 1e stofzuiger nog van dus 1991 een lang model AEG.
Zo nog een paar dingen :D topkwaliteit geweest!

Mijn cv ketel was van 1993 en is afgelopen oktober overleden, monteur was jonger dan de ketel en keek zn ogen uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:50

Mijn fiets gaat al 35 jaar mee :D

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:51

Mijn MacbookPro van 2013 werkt nog steeds met originele accu. Gaat wel nog maar een uurtje zonder batterij mee maar nooit spijt gehad daar 1250 euro voor te betalen. Mijn game/streaming pc was dubbel zo duur en ben benieuwd of die ook zolang mee gaat :+

gerlindie

Berichten: 4667
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Wat gaat er bij jou al verbazingwekkend lang mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:56

Ik heb een spijkerjasje die ik in groep 7 gekregen heb,
Ik heb er nu bijna drie jaar op de universiteit op zitten, dus die gaat ook al heel wat jaren mee.
Is wel wat vaker geworden, en kan niet meer helemaal dicht, maar staat nog prima :D

Mijn vader heeft nog een oude jas in de auto liggen, die we pas tegenkwamen op foto's uit 1993, dus hij wint het nog van mij :+

deksel

Berichten: 3842
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:56

Het bed van mijn huisgenoot, wat die soms wel niet te voorduren heeft :=

Moska

Berichten: 3429
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Wat gaat er bij jou al verbazingwekkend lang mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:19

Het heeft niet zozeer met kwaliteit van het product te maken, maar ik vlecht nog steeds met een vlechtkammetje wat ik ergens begin jaren negentig bij de Penny heb gekregen.

En mijn auto is ook al twintig jaar oud, mijn paard 25 en ik heb zo her en der nog wel wat dingen die al flink oud zijn. Een steelpannetje van een jaar of dertig oud, een longeerlijn van minimaal 12 jaar oud, zelfs nog een Eurostar dekje uit 2004.

cam
Berichten: 3020
Geregistreerd: 09-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:30

Mijn man heeft een fiets die net zo oud is als hij zelf is. Ooit overgenomen van een klant toen hij fietsenmaker was in Zeeland. De fiets en hij zijn beide uit 1953. Ok. Wel af en toe nieuw bandje en niet helemaal fris meer. Maar nog best solide.

Myrthee_

Berichten: 2575
Geregistreerd: 12-07-10
Woonplaats: Aalsmeer

Re: Wat gaat er bij jou al verbazingwekkend lang mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:37

Ik heb een Adidas joggingpak uit de jaren 80 van mijn moeder gekregen. Zij volleybal de er toen der tijd in. Inmiddels draag ik de jogging over mijn wedstrijdbroek of gewoon thuis. Heerlijk en nog verassend netjes voor een broek van bijna 40 jaar oud.

En ook mijn paard. Beestje is inmiddels 26 en presteert nog alsof ze 5 is. B parcours springen en M niveau dressuur. (Foto van 2 jaar geleden inmiddels) Afbeelding

Mijn laptop is inmiddels ook al 7 jaar oud. Hoe ik het met dat ding uit hou weet ik niet, maar ondanks dat ie het nog doet, op z'n momenten.. is ie wel aan vervanging toe.

Milo2012

Berichten: 415
Geregistreerd: 24-11-13

Re: Wat gaat er bij jou al verbazingwekkend lang mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:44

Mij pannenset van tefal.. gaat al ruim 15 jaar mee.. :D aan de andere kant.. wat kan er ook kapot aan gaan :=

Hutcherson

Berichten: 7506
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 00:08

Ik heb een bijzettouwtje wat ik ooit gebruikte als bijzet voor mijn verzorgpaard. Ik was toen 15. Inmiddels zijn we 12 jaar verder en gebruik ik hem nog af en toe bij mijn eigen paard.

Oeh en onze wasmachine. De jaren 80 hadden al gebeld, ze wilde hun wasmachine terug :')
Ding is ouder dan ik ben, een Zanker bovenlader met centrifuge die 2800 touren maakt (jaja).
Was komt er bijna droog uit. Even uithangen en vouwen en het kan zo terug de kast in. Geen droger nodig. Topding.
Laatst bijgewerkt door Hutcherson op 08-06-20 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xYaartje
Berichten: 1486
Geregistreerd: 25-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 00:09

Mijn eigen hart :j . Heb een aangeboren hartafwijking. Als baby van nog geen jaar oud geopereerd en op mijn 18de te horen gekregen dat ik op de nominatie lijst sta voor nog een operatie ivm een lekkende longslagaderklep (even snel uit mijn hoofd. Ik vergeet altijd welke klep dat precies is). Maar om het even goed te beschrijven wat er aan de hand is. Door de lekkende klep stroomt er bloed terug naar mijn hart waardoor mijn hart extra hard moet pompen om al dat bloed goed rond te krijgen en dus continue in de sportstand staat.


Nu bijna 29 en hij doet het nog steeds :j . Vorig jaar zelfs nog 112% met de fietstest gehaald :D .

Voordeel is dat ik elke dag in de buitenlucht kom om mijn pony en verzorgpony's te verzorgen en daardoor in beweging blijf. Niet rook en ook niet drink :). En zo gezond mogelijk probeer te eten. Rust waar nodig.
Ooit komt die operatie, maar hopelijk voorlopig nog even niet. Over een week, de 15de, weer hartcontrole (komt jaarlijks terug).
Laatst bijgewerkt door xYaartje op 08-06-20 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt