Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flooooo schreef:Ik heb twee fantastische poetshulpen, die krijgen 50 euro voor een ochtend in totaal. Dan is het hele huis van onder naar boven schoon. Alleen de was mogen ze niet doen (alles kan op 60 graden in hun optiek) maar ze strijken dan wel weer alles in een moordend tempo. T zijn twee zusjes die voor de gezelligheid samen komen en échte Staphorster dames. Poetsen als een malle. Maar het allerbelangrijkste; ze zijn enorm betrouwbaar, dat is mij veel waard.
Cayenne schreef:Hoort het schoonmaken van de kattenbak of de caviakooi ook tot de klusjes die een schoonmaakster kan doen?
Een vriendin van mij heeft 2 konijnen en 4 chinchilla's en wil de schoonmaakster vragen of ze die ook geregeld kan schoonmaken, maar weet niet of dat normaal is.
Safiy93 schreef:flooooo schreef:Ik heb twee fantastische poetshulpen, die krijgen 50 euro voor een ochtend in totaal. Dan is het hele huis van onder naar boven schoon. Alleen de was mogen ze niet doen (alles kan op 60 graden in hun optiek) maar ze strijken dan wel weer alles in een moordend tempo. T zijn twee zusjes die voor de gezelligheid samen komen en échte Staphorster dames. Poetsen als een malle. Maar het allerbelangrijkste; ze zijn enorm betrouwbaar, dat is mij veel waard.
Ooo! Ik ben nog op zoek, dit klinkt goed! Mijn schoonmaakster gaat helaas verhuizen...
Zoeken zij nog een adresje?
Cayenne schreef:Bedankt! Zoiets dacht ik idd wel. Lijkt mij ook niet dat je als schoonmaakster ook nog eens knaagdierkooien onder handen moet nemen.
Floooo, krijgen ze dan ieder 50 euro of ieder 25? Want dat laatste lijkt me dan wel weer goedkoop.