Opblaas jacuzzi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 00:42

superpony schreef:
Je hoort overal dat jacuzzi's en zwembaden zijn uitverkocht. Best raar......zou iedereen er eentje gekocht hebben opeens? Er zijn toch ook mensen die al zo een ding hadden.
Bij Gamma staan nog wel stapels zwembaden.

Coronatijd...bijna heel Nederland blijft thuis ipv op vakantie.

Ik had in mei een preorder op een netspa caiman, maar net ernaast gegrepen, waren er maar 6 geleverd. Balen...
Maar afgelopen zaterdag nog een lay-z- spa via marktplaats gescoord.
Ding was nieuw! Mei 2020 voor 250 euro. Klein gaatje erin, maar dat heb ik gefixt en werkt nu prima!
Blij mee :D

Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:33

Wij hebben er sinds kort ook 1!

Een vriend van ons werkt bij de Praxis, daar hadden ze er nog 4 binnen gekregen. Hij heeft me gelijk geappt en ik heb m apart laten leggen en de volgende dag opgehaald! Op een uur waren ze allemaal alweer verkocht :')

Ik vind het heerlijk! Enige jammere vind ik alleen dat de temperatuur zo ontzettend snel zakt zodra de bubbels aangaan :=

Afbeelding

superpony

Re: Opblaas jacuzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:31

Ja, ik snap dat deel wel. Veel mensen thuis, warm weer........

Maar kan me niet voorstellen dat iedereen een nieuwe nodig heeft. Of dat iedereen er opeens eentje wil. Zat mensen die denk ik voor een zwembadje boven een jacuzzi kiezen denk ik.

Zo een iets kleinere had ik voor nu ook wel interessant gevonden. Onze tuin is nog lang niet af en nog niet gekozen wat we gaan doen....

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-20 15:06

Voor een zwembad heb je meer plaats nodig. En voor deze niet. :D
Nu met dit weer lekker de verwarming uit en verfrissend bubbelen.

Ik moet wel zeggen deze heeft ons wel redelijk door de lock down geholpen. Zo kreeg mijn avonden wel vlotjes om.

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 15:38

Wij zijn ook al 2 jaar heel blij met onze intex opblaas jacuzzi. Hij staat alleen het voorjaar / zomer op.

Op de eerste pagina's las ik dat de meeste hem flink hoog opstoken. En aan laten omdat het opwarmen een tijdje duurt. Wij zetten hem na gebruik altijd uit, en als we een mooie dag verwachten zetten we hem optijd aan zodat die rond de 32 graden is als we tijd hebben erin te gaan. Werkt zo prima voor ons, en valt mee qua kosten. Met deze temperaturen voelt het dan toch nog een beetje als afkoelen. Boven de 40 zou me toch wat te warm zijn nu :P

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 16:32

_KimmeL schreef:
Wij zijn ook al 2 jaar heel blij met onze intex opblaas jacuzzi. Hij staat alleen het voorjaar / zomer op.

Op de eerste pagina's las ik dat de meeste hem flink hoog opstoken. En aan laten omdat het opwarmen een tijdje duurt. Wij zetten hem na gebruik altijd uit, en als we een mooie dag verwachten zetten we hem optijd aan zodat die rond de 32 graden is als we tijd hebben erin te gaan. Werkt zo prima voor ons, en valt mee qua kosten. Met deze temperaturen voelt het dan toch nog een beetje als afkoelen. Boven de 40 zou me toch wat te warm zijn nu :P

Zet je dan ook de pomp uit of enkel de temperatuur?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 16:51

Kmbrly schreef:
Voor een zwembad heb je meer plaats nodig. En voor deze niet. :D
Nu met dit weer lekker de verwarming uit en verfrissend bubbelen.

Ik moet wel zeggen deze heeft ons wel redelijk door de lock down geholpen. Zo kreeg mijn avonden wel vlotjes om.

Ja, maar ik vind zelf een zwembad meer om te plonzen en af te koelen of voor kinderen om te spelen. Als we een hot tub of jacuzzi nemen is dat echt voor warmte en ontspanning.

_KimmeL schreef:

Wij hebben op diverse plekken nu naar vaste gekeken en het wordt aangeraden om hem op temperatuur te houden. Elke keer opstoken zou meer energie kosten en veel tijd als je er dagelijks in wilt.
De stroom kosten is echt wat ons tot nu heeft tegengehouden, maar we hebben ook nog geen zonnepanelen bijv.
Ik hoor ook dat daarom het 2e hands aanbod groot is.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 17:17

ik houd de pomp en temperatuur altijd aan hoor, staat nu op 28 graden, is heerlijk en savonds laat als het frisser is, zet ik m gerust op 39 / 40. Maar dan moet de buitentemperatuur wel echt een stuk lager liggen anders koel ik nooit meer af

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 17:33

Ik vind het sowieso 's avonds nog best afkoelen. Ik loop elke dag in kort broekje en hemdje, maar 's avonds is het wel frisser.

Wij twijfelen teveel. Zag net zwembadjes en denk; pak wat mee voor de warmte. Maar ze zijn maar 70cm diep. Dat lijkt me dan geen echt plons badje. Hot tub zaak was dicht. Gaat alleen open op afspraak. Maar dan heb je inderdaad wel koud water.

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 18:08

Jenny21 schreef:
_KimmeL schreef:

Zet je dan ook de pomp uit of enkel de temperatuur?

Helemaal uit, wij hebben eentje met een zout-chloorsysteem. Dat laten we om de zoveel tijd / bij veel gebruik lopen met de pomp. En de pomp is natuurlijk aan als we hem weer opstarten.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 18:14

Die opblaasbare, die kunnen zeker niet tegen kattennagels :D

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 18:23

Ik lees ook mee! Vooral nieuwsgierig naar de kosten en dan met name voor het najaar

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 21:47

Ons plekje voor de jacuzzi :)
Wij hebben hem inmiddels al 4 jaar, ook 3 katten en een hoop ander wild met scherpe nagels/tanden. Tot nu toe nog geen problemen van ondervonden.
Afbeelding

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 18:54

Wat een prachtig uitzicht <3 . Ben toch wel een beetje jaloers. :))

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 01:15

Ik zag er vandaag eentje staan. Een laatste 4p voor 450, maar twijfelde nog. ML wil liever een houten hot tub en dat had eerst ook mijn voorkeur.