. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

Nu geen flauw benul wat we wilden bouwen. Veel rondkijken, tekenen. Dat uit laten werken door een architect en toen alles rond was bij de gemeente kon het feest beginnen 

Niffum schreef:Wat een leuk volgtopic! Wat dapper dat jullie zelf zoveel doen. Wij gaan ook zelf bouwen maar zitten nog helemaal in het begintraject. Bedankt voor het delen in dit topic!
Ik weet niet of ik aan houtskelet begonnen zou zijn
Dat lijkt me een serieus geprul! Zitten jullie er al wel in nu? Of nog altijd aan het bouwen?
Hectisch voor mij om als meisje (als een kip zonder kop) tussen al die hard werkende mannen te lopen! Er liep overal wel iemand en iedereen kende zijn eigen taken en dat liep als een goed geoliede machine. Maar toch zag het er heel druk uit haha. Beetje jammer ook dat ik spontaan vergat wat ík dan ook alweer altijd op de bouw doe 

) en zijn er een kleine 2000 stenen gelegd 
Primavera schreef:Goldie wat een traject hebben jullie doorgelopen zegIk weet niet of ik aan houtskelet begonnen zou zijn
Dat lijkt me een serieus geprul! Zitten jullie er al wel in nu? Of nog altijd aan het bouwen?

Nadeel van dat aluminiumlaagje.. bellen in huis is een uitdaging
Primavera schreef:Oh spannend Niffum! Ook voor jullie veel spannende tijden in t vooruitzicht dus? Ga je veel zelf doen of besteden jullie het uit?
Goldie schreef:Primavera schreef:Goldie wat een traject hebben jullie doorgelopen zegIk weet niet of ik aan houtskelet begonnen zou zijn
Op dat moment hadden we niet echt meer een keus
We zitten er inmiddels in en dat is echt heerlijk. We hebben al die tijd wel op het terrein gewoond, maar was de caravan wel zat![]()
Nog niet helemaal klaar, maar het is steeds minder wat nog moet
Jullie zijn lekker op geschoten zo! Bekende isolatieplatenNadeel van dat aluminiumlaagje.. bellen in huis is een uitdaging
wij hebben gelukkig nog gewoon ons appartement maar ondanks dat kan ik ook ecjt niet wachten tot ik er eindelijk in mag!
(we hebben ook nog zachte isolatie) Het is echt dat hele dunne aluminiumlaagje