Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Jeanine_x schreef:zwemmen, oproepen opnemen en weigeren,stappenteller en slaap zijn wel de voornaamste redenen.
Mijn oog is nu gevallen op de samsung Galaxy batch 42mm Rose, heeft iemand hier ervaringen mee.
Of is eerder een huawei horloge aan te raden?
Suuszels schreef:Haha nou ik ben benieuwd wat je vandaag gaat doen
Wat een mooie grafiekjes! Ik denk dat ik dan binnenkort toch mijn versa ga inwisselen...
poes schreef:Samsung werkt vooral prettig samen met Samsung en de batterijduur is kort. Als je slaap wil meten wordt dat lastig.
Zelf heel blij met de Garmin Venu. Voldoet aan al je eisen.
poes schreef:Ja dat kan
Edit: de Garmin 4s is een pak goedkoper en kan exact hetzelfde. Enkel de schermkwaliteit is minder mooi.
Sakura789 schreef:Suuszels schreef:Haha nou ik ben benieuwd wat je vandaag gaat doen
Wat een mooie grafiekjes! Ik denk dat ik dan binnenkort toch mijn versa ga inwisselen...
Haha niet zoveel gedaan...
Het is wel een handige richtlijn hoor, merk vooral na zware trainingen dat je lichaam echt moet herstellen. Ook maak ik dan wat vaker gebruik van de ademoefeningen van Serene. Het is echt een fijne horloge, ben er nog elke dag heel blij mee!
har166 schreef:Hoe lang doet zo'n horloge erover om op te laden? Ik snap dat je hem 's nachts aan de oplader kunt doen maar dat vind ik een eng idee, mijn gsm laat ik ook alleen overdag op. Je leest weleens van die horror verhalen over oververhitte opladers e.d
poes schreef:Ja ik kies galloway het omdat dat maar 3 trainingen zijn en het ligt me ook wel. Hoe zien jouw workouts eruit?